تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 16:46
11 بازدید
کد خبر : 323847

قرار بود مدافع استقلال در بازی با پرسپولیس دروازه‌بان شود!

قرار بود مدافع استقلال در بازی با پرسپولیس دروازه‌بان شود!

به گزارش آفتاب نو، استقلال و پرسپولیس چهارشنبه به مصاف هم می‌روند و هواداران این دو تیم چاره‌ای ندارند جز اینکه به بازیکنان و مربیان برای ارائه یک فوتبال جذاب و تماشاگرپسند اطمینان کنند. در رابطه با دربی تهران حرف‌های گفته و ناگفته خیلی زیاد است ولی شاید برایتان جالب باشد که بدانید یک بار

به گزارش آفتاب نو، استقلال و پرسپولیس چهارشنبه به مصاف هم می‌روند و هواداران این دو تیم چاره‌ای ندارند جز اینکه به بازیکنان و مربیان برای ارائه یک فوتبال جذاب و تماشاگرپسند اطمینان کنند. در رابطه با دربی تهران حرف‌های گفته و ناگفته خیلی زیاد است ولی شاید برایتان جالب باشد که بدانید یک بار مدافع ملی پوش اسبق استقلال تا آستانه دروازه‌بانی مقابل پرسپولیس هم پیش رفت!

 بهار سال ۸۱ هنگامی که استقلال و پرسپولیس باید جدال برگشت نخستین دوره لیگ حرفه‌ای را برگزار می‌کردند، در اردوی آبی‌ها قبل از بازی اتفاق عجیبی رخ داد. مسعود قاسمی گلر سوم استقلال در آن مقطع مصدوم بود و منصور پورحیدری سرمربی فقید آبی‌پوشان تصمیم به استفاده از هادی طباطبایی تحت عنوان دروازه‌بان ثابت گرفت. این تصمیم با واکنش تند پرویز برومند مواجه شد و او قبل از شروع بازی اردو را ترک کرد! در واقع استقلال برای آن دیدار فقط یک دروازه‌بان داشت و او هم کسی نبود جز هادی طباطبایی که در ترکیب اصلی به میدان رفت ولی در صورت مصدومیت او چه کسی باید حراست از دروازه استقلال را بر عهده می‌گرفت؟

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn