تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 16:47
8 بازدید
کد خبر : 323848

آرتتا: حفظ برتری‌مان یک معجزه بود

آرتتا: حفظ برتری‌مان یک معجزه بود

میکل آرتتا پس از تساوی ۲-۲ آرسنال مقابل منچسترسیتی، عملکرد تیمش را تحسین کرد. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ به گزارش BBC، گل جان استونز در دقیقه هفتم از وقت‌های تلف شده، بازی را در اتحاد به تساوی کشاند تا آرسنالی که بیش از یک نیمه کار را ۱۰ نفره دنبال کرده بود، از رسیدن

میکل آرتتا پس از تساوی ۲-۲ آرسنال مقابل منچسترسیتی، عملکرد تیمش را تحسین کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ به گزارش BBC، گل جان استونز در دقیقه هفتم از وقت‌های تلف شده، بازی را در اتحاد به تساوی کشاند تا آرسنالی که بیش از یک نیمه کار را ۱۰ نفره دنبال کرده بود، از رسیدن به پیروزی عاجز باشد. سرمربی این تیم، در مصاحبه پس از بازی گفت:

من به تیمم بسیار افتخار می‌کنم. ما بازی را در شرایط سختی انجام دادیم؛ مقابل بهترین تیم جهان قرار گرفته بودیم.

واضح است که وقتی آن تصمیم را گرفتند، چه اتفاقی افتاد؛ اما شایستگی نظر دادن مرا ندارد. نمی‌خواهم چیز دیگری را خارج از زمین خراب کنم. همه چیز بسیار واضح است؛ نیازی نیست من درباره‌اش صحبت کنم. فکر می‌کنم کارت قرمز خیلی روشن و واضح است و همچنین بسیار واضح است که افراد چه نظری دارند.   بعد از اتفاقی که رخ داد، ۲-۱ پیش افتادیم. آن داستان دیگری بود و من ترجیح می‌دهم درباره آن (کارت قرمز لیاندرو تروسار) نظری ندهم.

وظیفه من این نیست که اینجا درباره اتفاقاتی که رخ داد قضاوت کنم. وظیفه من این است که در یکی از دشوارترین محیط‌های فوتبال، برای ۵۵ دقیقه دوام بیاورم و تلاش کنم کارهایی انجام دهم تا نجات پیدا کنیم.

بقیه‌اش وظیفه من نیست، اما این موضوع در پنج بازی، دو بار اتفاق افتاده که دیدنش در بهترین لیگ، یعنی لیگ برتر، بسیار نگران‌کننده است. (کارت قرمز) شرایط را غیرممکن می‌کند. بازی کردن با ۱۱ نفر خیلی سخت است، با ۱۰ نفر تقریباً کار غیرممکن می‌شود. وقتی ده نفره شوید، باید مدام از محوطه شش قدم خود دفاع کنید.

حفظ برتری؟ ۵۶ دقیقه بازی کردن با ۱۰ نفر در اتحاد، یک معجزه است. کاری که ما انجام دادیم، باور نکردنی است.

انتهای پیام/

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn