تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 17:01
35 بازدید
کد خبر : 323864

سرمربی مهدی طارمی اعتراف کرد: اینتر شایسته شکست بود

سرمربی مهدی طارمی اعتراف کرد: اینتر شایسته شکست بود

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : اینتر در بازی هفته پنجم سری آ با ارائه نمایشی ضعیف، نتوانست در برابر رقبای خود مقاومت کند و بازی را با نتیجه ۲-۱ به میلان واگذار کرد. سیمونه اینزاگی، سرمربی این تیم، بعد از بازی در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: «میلان تیم بزرگی است، امشب بهتر از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

اعتراف صادقانه آقای سرمربی؛ اینتر شایسته شکست بود

اینتر در بازی هفته پنجم سری آ با ارائه نمایشی ضعیف، نتوانست در برابر رقبای خود مقاومت کند و بازی را با نتیجه ۲-۱ به میلان واگذار کرد. سیمونه اینزاگی، سرمربی این تیم، بعد از بازی در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: «میلان تیم بزرگی است، امشب بهتر از ما عمل کردند و شایسته این پیروزی بودند. ما بد کار کردیم و به هیچ وجه تیم نبودیم؛ چیزی که به ندرت برای ما اتفاق می‌افتد.»

او در مورد دلایل شکست افزود: «باید بازی را دوباره تماشا کنم. ما سردرگم بودیم و انتخاب‌های بدی داشتیم. دو گلی که خوردیم گواه این موضوع است. باید بیشتر کار می‌کردیم و من به شدت ناراحت هستم چون این بازی دربی بود. امشب تیم ما هیچ شباهتی به تیم این سه سال نداشت.»

اینزاگی همچنین به عملکرد دفاعی تیمش اشاره کرد و گفت: «ما می‌دانستیم که گابیا در ضربات سر خیلی خوب است. شکست‌ها به شما نیش می‌زنند، اما تلاش می‌کنیم تا بیشتر کار کنیم و از این شکست نکات مثبتی یاد بگیریم. اشتباه اول از من بود، بچه‌ها خوب کار کردند، اما باید این شکست را تحلیل کنیم.»

میلان با این برد ۸ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به اینتر که ۸ امتیاز داشت در رده هفتم قرار گرفت. اینتر هم تیم ششم جدول است.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn