تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 17:39
10 بازدید
کد خبر : 323902

مصدومیت رودری جدی نیست – تسنیم

مصدومیت رودری جدی نیست – تسنیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (یکشنبه) در حالی در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس از شکست خانگی مقابل آرسنال ۱۰ نفره گریخت و با گل دقیقه ۸+۹۰ جان استونز به تساوی ۲-۲ دست یافت که در این دیدار رودری هافبک اسپانیایی‌اش دچار مصدومیت شد و در دقیقه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (یکشنبه) در حالی در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس از شکست خانگی مقابل آرسنال ۱۰ نفره گریخت و با گل دقیقه ۸+۹۰ جان استونز به تساوی ۲-۲ دست یافت که در این دیدار رودری هافبک اسپانیایی‌اش دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۲۱ جای خود را به متئو کواچیچ داد.

بر اساس گزارش برنامه «ال‌لارگوئرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا؛ اولین آزمایش‌های انجام شده توسط  باشگاه منچسترسیتی روی رودری هرگونه آسیب جدی این بازیکن را رد کرد. وضعیت این هافبک اسپانیایی نسبت به بعد از بازی با آرسنال حالا خوشبینانه‌تر توصیف می‌شود.

رودری در دقیقه ۱۸ در صحنه‌ کرنر منچسترسیتی روی دروازه آرسنال در حالی که از سوی توماس پارتی تحت فشار بود و در تلاش برای قرار دادن خود در موقعیت دریافت توپ از هم‌تیمی‌اش بود، از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت شد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn