تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 18:18
8 بازدید
کد خبر : 323937

قطعی شدن صعود تیم های ملی پدل در انتخابی جام جهانی

قطعی شدن صعود تیم های ملی پدل در انتخابی جام جهانی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی پدل که به میزبانی کویت برگزار می‌شود، امروز(دوشنبه) تیم ملی مردان و زنان ایران به مصاف رقبای خود رفتند و با برتری مقابل حریفان خود جواز حضور در مرحله حذفی مسابقات را کسب

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی پدل که به میزبانی کویت برگزار می‌شود، امروز(دوشنبه) تیم ملی مردان و زنان ایران به مصاف رقبای خود رفتند و با برتری مقابل حریفان خود جواز حضور در مرحله حذفی مسابقات را کسب کردند.

در بخش مردان تیم ملی پدل ایران در دومین دیدار خود به مصاف چین رفت که این بازی با برتری ۳ بر صفر نماینده کشورمان همراه بود تا شاگردان ارسلان محمدی به دومین برد خود دست یابند. ملی‌پوشان کشورمان روز گذشته و در نخستین دیدار خود نیز تیم عمان را ۳ بر صفر شکست داده بودند. ملی‌پوشان کشورمان در ادامه مسابقات، فردا و برای سرگروهی مقابل ژاپن صف آرایی خواهند کرد.

در رقابت‌های بخش دختران، شاگردان صحابه فرد در اولین بازی خود به مصاف بحرین رفتند که این بازی نیز با برتری ۳ بر صفر بانوان پدل ایران همراه بود تا صعود تیم کشورمان پیش از دیدار مقابل مصر قطعی شود. 

ملی‌پوشان پدل ایران در بخش آقایان در گروه سوم با تیم‌های ژاپن، عمان و چین همگروه هستند. در گروه اول، مصر، کویت و لبنان، در گروه دوم، امارات، بحرین و فیلیپین و در گروه چهارم نیز استرالیا، سنگال، عربستان و تایلند قرار دارند.

درر بخش بانوان نیز تیم ایران در گروه سوم با مصر و بحرین همگروه است. در گروه اول، ژاپن، کویت و عربستان و در گروه دوم، امارات، عمان و لبنان قرار دارند. گروه چهارم نیز با حضور تیم‌های استرالیا ، تایلند،سنگال و فیلیپین برگزار خواهد شد.

ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های امروز، مسابقات خود را با یک دقیقه سکوت به یاد جانباختگان حادثه طبس آغاز کردند.

/

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn