تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 20:53
6 بازدید
کد خبر : 324095

استفتاء از حضرت آیت الله خامنه ای درباره تنظیم اخبار بدون اطلاع کافی

استفتاء از حضرت آیت الله خامنه ای درباره تنظیم اخبار بدون اطلاع کافی

به گزارش آفتاب نو، در سبک زندگی امروز، از حضور و فعالیت در رسانه‌ها و ابزارهای رسانه‌ای گریزی نیست. اما مگر می‌شود بدون آگاهی و بی‌هیچ قاعده‌ای به دل رسانه‌ها زد؟ در دنیای رسانه هم علاوه بر مهارت‌های فنی، بایدها و نبایدهایی وجود دارد که اهالی این دنیای گسترده و پرهیاهو ملزم به رعایت آنها

به گزارش آفتاب نو، در سبک زندگی امروز، از حضور و فعالیت در رسانه‌ها و ابزارهای رسانه‌ای گریزی نیست. اما مگر می‌شود بدون آگاهی و بی‌هیچ قاعده‌ای به دل رسانه‌ها زد؟ در دنیای رسانه هم علاوه بر مهارت‌های فنی، بایدها و نبایدهایی وجود دارد که اهالی این دنیای گسترده و پرهیاهو ملزم به رعایت آنها هستند تا مخاطبان با خیال آسوده و اطمینان خاطر به پیگیری اخبار و مطالب موردنظرشان بپردازند.

استفتاء از حضرت آیت الله خامنه ای درباره تنظیم اخبار بدون اطلاع کافی

از طرفی بسیاری از افراد فعال در فضای رسانه ممکن است در شلوغی کار و فشار اخبار و اطلاعات مختلف، در نحوهٔ فعالیت خود تردید کنند یا پرسش‌هایی برایشان ایجاد شود. قصد داریم احکام فعالیت رسانه‌ای را از دیدگاه رهبر انقلاب بررسی کنیم و پاسخ استفتائات مربوط به آن را با شما به اشتراک بگذاریم. این احکام با همکاری پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق علیه السلام تهیه شده و باتوجه به سوالات مخاطبان، استفتائات آن انجام خواهد شد. به‌عنوان اولین سؤال بیایید ببینیم «آیا می‌توان در تنظیم اخبار، اطلاعاتی که نسبت به صحت آنها اطلاع کامل نداریم و بر اساس احساس فردی به مواردی باور داریم را به کار ببریم؟»

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn