تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 20:56
10 بازدید
کد خبر : 324097

۳ محصول مدیران خودرو در بازار ارزان‌تر از کارخانه شدند!

۳ محصول مدیران خودرو در بازار ارزان‌تر از کارخانه شدند!

در حالی که بسیاری از خودروها در بازار قیمت بالاتری از کارخانه دارند، اما شرکت مدیران خودرو با عرضه مدیریت‌شده محصولات خود و پاسخ به نیاز مشتریان، توانسته کنترل بازار را در دست گیرد و نرخ سه محصول عرضه‌شده خود در بازار را پایین‌تر از کارخانه بکشاند.  به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛

در حالی که بسیاری از خودروها در بازار قیمت بالاتری از کارخانه دارند، اما شرکت مدیران خودرو با عرضه مدیریت‌شده محصولات خود و پاسخ به نیاز مشتریان، توانسته کنترل بازار را در دست گیرد و نرخ سه محصول عرضه‌شده خود در بازار را پایین‌تر از کارخانه بکشاند. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ نگاهی به بازار امروز خودرو از افت ۱۵ میلیون تومانی X55 پرو حکایت دارد. پس از این ریزش، حالا شاسی بلند مدیران خودرو در بازار به ارزش یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود. این محصول در کارخانه یک میلیارد و ۴۷۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. 

آریزو ۵ اسپرت، دیگر محصول این مونتاژکار خودروهای چینی است که در بازار ارزش کمتری از کارخانه دارد. این محصول در بازار یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون و در کارخانه یک میلیارد و ۲۹۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد. 

X33 کراس اتومات نیز مانند همتایان خود عمل کرده و امروز ۲ مهر ۱۴۰۳ در بازار کارخانه به‌ترتیب یک میلیارد و ۱۸ میلیون و یک میلیارد و ۵۶ میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn