تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 21:16
18 بازدید
کد خبر : 324115

برای برد استقلال از راه دور دعا می کنم

برای برد استقلال از راه دور دعا می کنم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، با وجود اصرار رسانه‌های نزدیک به جواد نکونام، پروژه بازگشت مهدی هاشمی نسب به استقلال با شکست مواجه شده و با اتفاقات اخیر دیگر قرار نیست او روی نیمکت آبی‌ها بنشیند. هرچند هنوز برخی امید دارند یاغی را برای دربی در کادرفنی استقلال ببینند اما قطعا این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، با وجود اصرار رسانه‌های نزدیک به جواد نکونام، پروژه بازگشت مهدی هاشمی نسب به استقلال با شکست مواجه شده و با اتفاقات اخیر دیگر قرار نیست او روی نیمکت آبی‌ها بنشیند. هرچند هنوز برخی امید دارند یاغی را برای دربی در کادرفنی استقلال ببینند اما قطعا این مورد رخ نخواهد داد.

مهدی هاشمی نسب قصد دارد فرداشب به دبی پرواز کند و دربی را از راه دور و در کشور امارات تماشا خواهد کرد. او که بلیت هم تهیه کرده، به نزدیکانش گفته احتیاج به آرامش دارد و باید از حواشی دور باشد. به همین دلیل هم قصد دارد شهرآورد پایتخت را از کشور دیگری ببیند و برای استقلال آرزوی موفقیت کند.

مهدی هاشمی نسب در گفتگو با آفتاب نو ضمن تایید خبر سفرش به امارات گفت: همراه یکی از دوستانم فردا شب راهی امارات می شوم و از راه دور برای استقلال دعا می کنم این بازی را ببرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn