تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 22:58
5 بازدید
کد خبر : 324215

صعود نماینده ایران به جمع هشت نفر برتر اسنوکر قهرمانی جهان | اخبار ورزشی

صعود نماینده ایران به جمع هشت نفر برتر اسنوکر قهرمانی جهان | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات اسنوکر ۶ توپ قهرمانی جهان به میزبانی مغولستان ۳۰ شهریور ماه لغایت ۴ مهر ماه برگزار می شود و تیم ملی اسنوکر کشورمان با ترکیب علی قره گوزلو و سیاوش مزینی باهدایت کامران شهلا در این رقابت ها حضور دارد. نمایندگان کشورمان پس از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات اسنوکر ۶ توپ قهرمانی جهان به میزبانی مغولستان ۳۰ شهریور ماه لغایت ۴ مهر ماه برگزار می شود و تیم ملی اسنوکر کشورمان با ترکیب علی قره گوزلو و سیاوش مزینی باهدایت کامران شهلا در این رقابت ها حضور دارد. نمایندگان کشورمان پس از صعود از مرحله گروهی به جمع ۱۶ نفر برتر راه پیدا کردنداما علی قره گوزلو از رسیدن به یک چهارم نهایی باز ماند اما سیاوش مزینی به جمع هشت نفر برتر مسابقات راه پیدا کرد.

صبح امروز دوشنبه ۲ مهرماه مسابقات مرحله حذفی برگزار شد و سیاوش مزینی موفق شد اویس منیر از پاکستان را ۵ بر ۱ شکستدهد و به جمع هشت نفر پایانی مسابقات راه پیدا کند. در ادامه علی قره گوزلو برابر مالکیت سینگ از هندوستان قرار گرفت و نتیجه را ۵بر ۲ به حریف خود واگذار کرد و از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

در مرحله بعد نیز سیاوش مزینی با کمال چاولا از هندوستان به رقابت می پردازد.

در گروه D، علی قره گوزلو در دیدار نخست بیاباتسات نوو از مغولستان را ۳ بر ۴ شکست داد و در ادامه سانی وانگ از سنگاپور و ژائوژیاهو از چنین را ۴بر۱ و ۴ بر ۰ شکست داد و با سرگروهی راهی مرحله حذفی مسابقات شد.

در گروه G، سیاوش در گام نخست با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل چانگ هو کیو از هنگ کنگ شکست خود اما در ادامه سارگلن باتدلگرمغلوستانی و محنا العبیدلی را با نتایج مشابه ۴ بر ۰ شکست داد و راهی مرحله حذفی اسنوکر قهرمانی جهان شد.

لازم به ذکر است که ۳۰ شهریورماه علی قره گوزلو موفق شد درفینال اسنوکر جام جهانی به عنوان قهرمانی مسابقات ۲۰۲۴ دست پیداکند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn