تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 1:41
7 بازدید
کد خبر : 324352

امیر دژاکام «مهمانسرای دو دنیا» را در استرالیا به روی صحنه می‌برد

امیر دژاکام «مهمانسرای دو دنیا» را در استرالیا به روی صحنه می‌برد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ امیر دژاکام نویسنده، مدرس و کارگردان با سابقه تئاتر قصد تا نمایش «مهمانسرای دو دنیا» نوشته اریک امانوئل اشمیت را ۲۳ تا ۲۷ اکتبر ۲۰۲۴ در سالن تئاتر چیپن استریت سیدنی به صحنه ببرد. دژاکام در خصوص این نمایش به خبرنگار برنا گفت:

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ امیر دژاکام نویسنده، مدرس و کارگردان با سابقه تئاتر قصد تا نمایش «مهمانسرای دو دنیا» نوشته اریک امانوئل اشمیت را ۲۳ تا ۲۷ اکتبر ۲۰۲۴ در سالن تئاتر چیپن استریت سیدنی به صحنه ببرد.

دژاکام در خصوص این نمایش به خبرنگار برنا گفت: این نمایش فضای بین مرگ و زندگی را خلق می‌کند، انسان‌هایی که به دلایل مختلف به اغما رفته‌اند، به این مهمانسرا وارد می‌شوند. آنها باید در این مکان منتظر بمانند تا تکلیف سرنوشت‌شان مشخص شود. اشمیت در این نمایشنامه نگاهی شرقی و عاشقانه به مرگ و دنیای بعد از مرگ داشته است که سعی کرده‌ام این نگاه را در اجرا نیز دنبال کنم.

در نمایش «مهمانسرای دو دنیا» مهیار اصانلوی، مسلم یوسف‌زاده، بهمن یزدانی، تلما قیم، سوگند مجنونی و مرجان لطفعلی به عنوان بازیگر حضور دارند.

انتهای پیام/

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn