تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 8:14
5 بازدید
کد خبر : 324614

همچنان خاموشی در کشور وجود خواهد داشت

همچنان خاموشی در کشور وجود خواهد داشت

مدیرعامل توانیر گفت: با کاهش دمای هوا دوره اوج مصرف برق را پشت سر گذاشته‌ایم اما این به معنای پایان ناترازی برق نیست، چراکه همچنان با … مدیرعامل توانیر گفت: با کاهش دمای هوا دوره اوج مصرف برق را پشت سر گذاشته‌ایم اما این به معنای پایان ناترازی برق نیست، چراکه همچنان با مشکل ناترازی

مدیرعامل توانیر گفت: با کاهش دمای هوا دوره اوج مصرف برق را پشت سر گذاشته‌ایم اما این به معنای پایان ناترازی برق نیست، چراکه همچنان با …

همچنان خاموشی در کشور وجود خواهد داشتهمچنان خاموشی در کشور وجود خواهد داشت

مدیرعامل توانیر گفت: با کاهش دمای هوا دوره اوج مصرف برق را پشت سر گذاشته‌ایم اما این به معنای پایان ناترازی برق نیست، چراکه همچنان با مشکل ناترازی روبه‌رو هستیم و لازم است مشترکان بویژه مشترکان پرمصرف و بالای ۲.۵ و ۴ برابر الگو به موضوع مصرف بهینه توجه داشته باشند.

مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به وضعیت تأمین برق در کشور اظهار داشت: درحال حاضر نیروگاه‌ها وارد دوره تعمیرات شده‌اند و برخی از واحدها از مدار خارج شده‌اند که همین مسأله موجب شده است تا ظرفیت تولید برق کشور کاهش یابد.

وی درخصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تعمیرات نیروگاهی، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده تا خردادماه سال آینده ۱۰۹ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در نیروگاه‌های حرارتی صورت گیرد که این موضوع رکورد جدیدی در زمینه تعمیرات نیروگاه‌هاست.

رجبی مشهدی با تأکید براینکه در بخش ارتقا توان نیروگاه‌ها نیز برنامه‌ها کلید خورده است، گفت: احداث حدود ۷۳۰۰ مگاوات نیروگاه بخار برای تکمیل نیروگاه‌های گازی و تبدیل آنها به نیروگاه‌های سیکل ترکیبی در دست اقدام است. در حوزه هوشمندسازی نیز پیش‌بینی شده تا حدود ۹ میلیون کنتور هوشمند با اولویت پرمصرف‌ها در دستور کار قرار گیرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn