تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 9:28
43 بازدید
کد خبر : 324674

حسرت بزرگ تراکتور برای شکست سپاهان در اصفهان

حسرت بزرگ تراکتور برای شکست سپاهان در اصفهان

جامعه ورزشی آفتاب نو: /آذربایجان شرقی جالب است بدانید تراکتور در اصفهان درگیر یک طلسم عجیب و غریب است. هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال فردا (چهارشنبه) با برگزاری دربی پایتخت در شهر اراک افتتاح خواهد شد. جالب اینکه یک‌پای دیگر جدال مهم‌ هفته، استقلال و یا پرسپولیس نیستند و قرار است دیدار حساس‌ بعدی از ساعت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/آذربایجان شرقی جالب است بدانید تراکتور در اصفهان درگیر یک طلسم عجیب و غریب است.

هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال فردا (چهارشنبه) با برگزاری دربی پایتخت در شهر اراک افتتاح خواهد شد. جالب اینکه یک‌پای دیگر جدال مهم‌ هفته، استقلال و یا پرسپولیس نیستند و قرار است دیدار حساس‌ بعدی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر بین تیم‌های سپاهان و تراکتور برگزار شود.

دوئل سپاهان و تراکتور همواره در فصول متمادی جذاب و میخ‌کوب کننده دنبال شده است. ممکن نیست شما از کنار این نبرد دلربا رد شوید؛ درست است مدتی روی صندلی‌تان میخ‌کوب و مشغول تماشای نمایش دوتیم می‌شوید.

طلایی پوشان اصفهانی، هفته گذشته بالاخره پس از چهار برد متوالی، در شهرآورد اصفهان برابر ذوب‌آهن متوقف شدند. شاگردان ژوزه مورایس اما کماکان با ۱۳ امتیاز نام خود را به صدر جدول سنجاق کرده‌اند و گرمای نفس تراکتورِ ۱۰ امتیازی و رده دومی را در نزدیکی خود احساس می‌کنند.

نکته جالب توجه راجع به تقابل دوتیم اینکه، از آخرین برد تراکتور مقابل سپاهان در اصفهان چیزی حدود ۴۰۶۵ روز و یا به عبارتی بیش از ۱۱ سال می‌گذرد. جایی که تراکتوری‌ها ۲۰ مردادماه ۱۳۹۲ در چارچوب بازی رفت لیگ سیزدهم، در ورزشگاه فولادشهر به مصاف سپاهان رفتند و یگانه گل علی کریمی باعث شد تا قرمزپوشان، اصفهان را دست پر ترک کنند.

به گزارش آفتاب نو،بعد از لیگ سیزدهم، سپاهان در اصفهان، همواره برابر تراکتور شکست ناپذیر بوده و باید دید آیا تراکتوری‌ها بالاخره موفق به شکستن این طلسم عجیب‌وغریب خواهند شد یا نه؟

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn