تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 9:51
9 بازدید
کد خبر : 324694

تمدید قرارداد ستاره جنجالی با PSG | اخبار ورزشی

تمدید قرارداد ستاره جنجالی با PSG | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: اشرف حکیمی محصول آکادمی رئال مادرید به شمار می‌آید، اما کمتر در این تیم فرصت بازی‌کردن را پیدا کرد. او سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های اینتر و بوروسیا دورتموند را در کارنامه دارد و از سال ۲۰۲۱ هم برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند و بازیکنی کلیدی و تاثیرگذار در این تیم است. باشگاه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

اشرف حکیمی محصول آکادمی رئال مادرید به شمار می‌آید، اما کمتر در این تیم فرصت بازی‌کردن را پیدا کرد. او سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های اینتر و بوروسیا دورتموند را در کارنامه دارد و از سال ۲۰۲۱ هم برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند و بازیکنی کلیدی و تاثیرگذار در این تیم است. باشگاه پاریسی از عملکرد این ستاره ۲۵ ساله مراکشی راضی است و قصد دارد قرارداد را تمدید کند.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اعلام کرد که پاری‌سن‌ژرمن قرارداد اشرف حکیمی را تمدید خواهد کرد. او نوشت: باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مذاکره با مدیران برنامه اشرف حکیمی را رسما آغاز کرده و همه چیز آماده است تا قرارداد این بازیکن تمدید شود.

پاری‌سن‌ژرمن در فصل جاری لیگ فرانسه عملکرد خوبی داشته است و با ۱۳ امتیاز از پنج بازی در صدر جدول لیگ یک فرانسه قرار دارد. البته تیم‌های مارسی و موناکو هم ۱۳ امتیازی‌اند و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn