تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 10:15
9 بازدید
کد خبر : 324721

ایثار رزمندگان دفاع مقدس نسبت به هم عمیق و بزرگ بود

ایثار رزمندگان دفاع مقدس نسبت به هم عمیق و بزرگ بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان تأکید کرد: روابط بین رزمندگان و خدا و ایثار نسبت به یکدیگر و فهم و فکری که داشتند، بسیار عمیق و بزرگ بود، چراکه تنها دغدغه جلب رضایت خدا و امام خمینی(ره) داشتند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید مراسمی در

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان تأکید کرد: روابط بین رزمندگان و خدا و ایثار نسبت به یکدیگر و فهم و فکری که داشتند، بسیار عمیق و بزرگ بود، چراکه تنها دغدغه جلب رضایت خدا و امام خمینی(ره) داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید مراسمی در دبیرستان دخترانه سمای شیروان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان در این مراسم گفت: شهدا، رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و مجاهدان عرصه جنگ، دین بزرگی بر گردن ما دارند که باید آن را ادا کنیم و ما مدیون شهدا هستیم.

ایثار رزمندگان دفاع مقدس نسبت به هم عمیق و بزرگ بود

علی دارابی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس همواره در جنگ‌های دنیا دو بلوک شرق و غرب داشته و وقتی سرنوشت و گزارش کسانی که در جنگ جهانی دوم و جنگ‌های دیگر بودند را مطالعه می‌کنیم و بعد نیم‌نگاهی به درون جبهه خودمان و جنگی که اتفاق افتاد می‌اندازیم، معنویتی که در جبهه‌های ما ایجاد شد، قابل مقایسه با هیچ جبهه‌ای نیست.

وی یادآور شد: روابط بین رزمندگان و خدا، ایثار نسبت به یکدیگر و فهم و فکری که داشتند، بسیار عمیق و بزرگ بود و دغدغه رزمندگان این بود که رضایت خدا و امام خمینی(ره) را جلب کنند و همه اینها به‌دلیل دستمایه‌های فکری و نظری بود که اسلام برای رزمندگان فراهم کرد و وظیفه داریم یاد و خاطرشان را زنده نگه داریم.

ایثار رزمندگان دفاع مقدس نسبت به هم عمیق و بزرگ بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان متذکر شد: شهدا جان خود را از دست دادند تا نظام و انقلاب اسلامی ماندگار شود و در حال حاضر که در جنگ اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با دشمن قرار داریم مهم‌ترین وظیفه ما ترویج و انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn