تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 11:58
32 بازدید
کد خبر : 324836

ماجرای ضرب و شتم یک زن ایرانی توسط زنان افغانستانی در شهریار چیست؟ + ویدیو

ماجرای ضرب و شتم یک زن ایرانی توسط زنان افغانستانی در شهریار چیست؟ + ویدیو

ویدیویی که به تازگی منتشر شده است، جر و بحث سه خانم افغانستانی را با یک زن ایرانی در یکی از پارک های شهر فردوسیه شهریار نشان می دهد. گفته می شود این زنان افغانستانی، این مادر ایرانی را مقابل چشمان فرزندش مورد ضرب و شتم قرار داده اند. نگین نیوز در توضیح این ویدیو

ویدیویی که به تازگی منتشر شده است، جر و بحث سه خانم افغانستانی را با یک زن ایرانی در یکی از پارک های شهر فردوسیه شهریار نشان می دهد. گفته می شود این زنان افغانستانی، این مادر ایرانی را مقابل چشمان فرزندش مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

نگین نیوز در توضیح این ویدیو نوشت: «گفته می شود کودکان اتباع اجازه استفاده از وسایل پارک را به کودک این بانوی ایرانی نمی دادند و هنگام اعتراض وی به آنها که اجازه دهند فرزند او نیز با وسایل بازی کند جدال لفظی شروع و سپس توسط سه بانوی اتباع به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و اگر کمک شهروندان دیگر نبود معلوم نبود چه به روز این بانوی هم‌وطن‌مان می آوردند! 

سه بانوی اتباع افغان توسط مردم نگهداری و با پلیس تماس گرفته و آنها را تحویل مامورین دادند! و در فیلم یکی از خانم های اتباع به گونه با داد و بیداد صحبت می کند که گویی از پلیس ترسی ندارد و می ماند تا مامورین بیایند!

پیشاپیش عذرخواهی ما را بابت عدم پوشاندن صورت بانوی ایرانی پذیرا باشید و با هدف نشان دادند وضعیت موجود و درک حادثه فیلم بدون ویرایش منتشر می‌شود.»

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn