تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 12:12
23 بازدید
کد خبر : 324852

واکنش مبهم فیفا به اتفاقات بازی ایران ـ فرانسه

واکنش مبهم فیفا به اتفاقات بازی ایران ـ فرانسه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه روز یکشنبه در روز پایانی مرحله گروهی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان به مصاف هم رفتند؛ با این حال هر دو تیم برای اینکه در سمت دشوار مرحله حذفی قرار نگیرند، اصراری به کسب پیروزی در این بازی و صدرنشینی گروه F نداشتند. عجیب‌ترین صحنه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه روز یکشنبه در روز پایانی مرحله گروهی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان به مصاف هم رفتند؛ با این حال هر دو تیم برای اینکه در سمت دشوار مرحله حذفی قرار نگیرند، اصراری به کسب پیروزی در این بازی و صدرنشینی گروه F نداشتند.

عجیب‌ترین صحنه مسابقه، گل اول ایران روی ضربه نه‌چندان دقیق سالار آقاپور بود، ستاره کشورمان دروازه فرانسه را هدف گرفت اما تیبو گاروس سنگربان خروس‌ها از مهار این توپ فرار کرد تا گل اول ایران ثبت شود. شاگردان شمسایی در این مسابقه با نتیجه ۴ بر یک پیروز شدند و در سمت دشوار جدول دور حذفی قرار گرفتند.

پس از پایان این مسابقه، اهالی فوتسال در سراسر جهان واکنش‌های متعددی نشان دادند، سرمربیان لیبی و تایلند از ایران و فرانسه انتقاد کردند و حتی به تیم ایران اتهام زدند. فدراسیون‌های لیبی و پاراگوئه نیز اقدام به شکایت از تیم‌های ملی ایران و فرانسه کردند.

نشریه «دیلی میل» پس از انتشار گزارشی از حاشیه‌های دیدار ایران ـ فرانسه، نقل‌قولی از سخنگوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) منتشر کرد. سخنگوی فیفا با اشاره به شکایت تیم‌های لیبی و پاراگوئه از ایران و فرانسه گفت: از شکایت‌های  تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتسال درباره دیدار ایران ـ فرانسه آگاه هستیم. تا زمانی که این فرایند در حال طی شدن است، هیچ اظهار نظر دیگری ارائه نخواهد شد.

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴، مقابل تیم ملی مراکش صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/+

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn