تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 14:50
6 بازدید
کد خبر : 325027

خودرو در چین ارزان می‌شود؟

خودرو در چین ارزان می‌شود؟

نمایندگی‌های خودرو در سراسر چین با زیان حدود۲۰ میلیارد دلاری مواجه هستند زیرا مشتریان از خرید قابل‌توجه اجتناب می‌کنند و وسایل نقلیه برای فروش انباشته می‌شوند. به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، انجمن فروشندگان خودرو چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که خرده فروشان خودرو در این کشور نقدینگی بسیار شدید را تجربه می‌کنند

نمایندگی‌های خودرو در سراسر چین با زیان حدود۲۰ میلیارد دلاری مواجه هستند زیرا مشتریان از خرید قابل‌توجه اجتناب می‌کنند و وسایل نقلیه برای فروش انباشته می‌شوند.

به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، انجمن فروشندگان خودرو چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که خرده فروشان خودرو در این کشور نقدینگی بسیار شدید را تجربه می‌کنند و به زیان ۱۳۸ میلیارد یوان (۲۵.۳ میلیارد دلار سنگاپور) تنها برای هشت ماه اول سال ۲۰۲۴ توجه می‌کنند.

این انجمن از دولت چین می‌خواهد تا با توجه به مشکلات گسترده در این بخش، ریسک‌های مالی که نمایندگی‌ها با آن مواجه هستند نظارت دقیق تری داشته باشد و حمایت‌های مالی بیشتری ارائه دهد.

انجمن خودروهای مسافری چین هفته گذشته اعلام کرد فروش خودروهای انرژی نو در چین نسبتاً قوی است اما فروش خودروهای سواری خرده‌فروشی به طور کلی کاهش یافته است و انتظار می‌رود در ماه سپتامبر تنها ۴ درصد سالانه افزایش یابد.

یارانه‌های دولتی که رانندگان را تشویق به خرید و فروش خودروهای قدیمی می‌کند تا حد زیادی مسئول افزایش فروش خودرو انرژی نو است، اما نمایندگی‌ها به دلیل ادامه جنگ قیمت این صنعت آسیب می‌بینند.

بی‌وای‌دی، پرفروش‌ترین برند خودروی کشور، موج تازه‌ای از تخفیف‌ها را در آغاز سال شروع کرد تا کاربران را ترغیب به خرید بیشتر کند.

بلومبرگ گزارش کرد که انجمن فروشندگان خودرو چین اعلام کرد که مصرف ضعیف مقصر ضرر نمایندگی‌هاست و افزود که سطح موجودی  بالاست، به این معنی که نمایشگاه‌ها مجبور می‌شوند موجودی اضافی را با قیمت‌های پایین ارائه کنند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn