تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 15:33
5 بازدید
کد خبر : 325071

آغاز رقابت های بدنسازی قهرمانی جهان در کیش

آغاز رقابت های بدنسازی قهرمانی جهان در کیش

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، در این دوره از مسابقات بدنسازی قهرمانی مردان جهان نمایندگان ۷۰ کشور از ۵ قاره حضور دارند. شرکت کنندگان در این رقابت‌های جهانی به مدت سه روز در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج در سالن‌های تالار شهر و المپیک کیش به رقابت می‌پردازند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، در این دوره از مسابقات بدنسازی قهرمانی مردان جهان نمایندگان ۷۰ کشور از ۵ قاره حضور دارند.

شرکت کنندگان در این رقابت‌های جهانی به مدت سه روز در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج در سالن‌های تالار شهر و المپیک کیش به رقابت می‌پردازند.

مراسم وزن‌کشی و پذیرش تیم‌های شرکت‌کننده به میزبانی جزیره کیش روز گذشته انجام و نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی برگزار شد.

ایران در شرایط پیچیده‌ای موفق به کسب میزبانی رقابت‌های جهانی بدنسازی شد

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام در حاشیه آغاز رقابت‌های جهانی بدنسازی، گفت: ایران در شرایط پیچیده‌ای موفق به کسب میزبانی این رقابت‌ها شد، زیرا که در منطقه گزینه‌های دیگری نیز برای میزبانی این رقابت‌ها وجود داشت و تلاش بسیاری از سوی کشورها برای کسب این میزبانی در حال انجام بود.

رافائل سانتونخا با بیان اینکه جزیره کیش یک منطقه بسیار زیبا و از نظر استانداردهای ورزشی و تجهیزات در حد استانداردهای جهانی است، افزود: میزبانی کیش از مسابقات جهانی فیتنس یک آورده رسانه‌ای بالا برای ایران است.

وی مردم ایران را مردمی متمدن و دوستدار ورزش عنوان کرد و گفت: امروز نگاه میلیون‌ها نفر در جهان از طریق شبکه‌های اجتماعی به ایران است و این میزان از تبلیغات برای ایران در اقتصاد این کشور و توسعه گردشگری آن، نقش مثبتی خواهد داشت.

/۷۵۵۸/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn