تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 15:36
7 بازدید
کد خبر : 325075

عبدی: پوشیدن پیراهن ملی یک افتخار خیلی بزرگ است – آفتاب نو | اخبار ورزشی

عبدی: پوشیدن پیراهن ملی یک افتخار خیلی بزرگ است – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در نشست خبری قبل از مسابقات مرحله مقدماتی گروه G جام ملت‌های آسیا گفت: ابتدا باید خدمت تمام هموطنان کشورم سلام گرمی را از راه دور عرض کنم و امیدوارم دعای خیر آنها

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در نشست خبری قبل از مسابقات مرحله مقدماتی گروه G جام ملت‌های آسیا گفت: ابتدا باید خدمت تمام هموطنان کشورم سلام گرمی را از راه دور عرض کنم و امیدوارم دعای خیر آنها مثل همیشه بدرقه راه ما باشد و بتوانیم آنها را خوشحال کنیم. بازی‌های سختی را در لائوس خواهیم داشت. اولین بازی را هم با میزبان برگزار خواهیم کرد. اطلاعات کافی نسبت به آنها نداریم اما امیدوارم بازیکنانم تلاش خود در تمرینات را در میدان مسابقه هم نشان دهند و به موفقیت برسیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را کردیم تا حداکثر نفرات را در اختیار داشته باشیم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و با بازیکنان حاضر فعلی کار را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم جوانان درباره اهمیت دیدار نخست با لائوس تصریح کرد: سخت‌ترین بازی، دیدار فردا با لائوس است. در هر تورنمنت بازی اول سخت‌ترین دیدار خواهد بود زیرا شما را برای بازی‌های بعدی راهنمایی می‌کند. آمادگی به نسبت خوبی داریم و امیدوارم اجرای خوبی داشته باشیم.

عبدی در مورد شرایط بازیکنان تیمش تصریح کرد: ابتدا عملکرد، سلامت و در نهایت نتیجه مهم است. آنها در سنی هستند که باید مدام کسب تجربه کنند تا نفرات ارزنده‌ای برای فوتبال کشور باشند.

وی درباره تقابل با هند و مغولستان یادآور شد: تمام کشورها در حال تلاش و ایجاد زیرساخت‌های مناسب هستند تا در آینده تیم ملی قوی داشته باشند. این موارد ما را بیدار می‌کند تا زیرساخت‌های خوبی برای خودمان ایجاد کنیم. باید در تمام رده‌ها آنها را آماده کنیم.

سرمربی تیم جوانان ادامه داد: مغولستان، لائوس و هند شاید در دنیای فوتبال بزرگسالان اسم و رسمی نداشته باشند اما در فوتبال پایه همگی مدعی هستند و هیچ تیمی ساده نیست. به همین خاطر با تمام قدرت مقابل هر ۳ تیم بازی خواهیم کرد چون آنها هم با تمام توان می‌آیند تا از فوتبال خود دفاع کنند و برای موفقیت آن بجنگند. باید خیلی مواظب باشیم چون حریفان ما می‌توانند هر تیمی را شگفت زده کنند.

عبدی درباره میزبانی کشور لائوس گفت: باید بابت هتل محل اقامت نمره قبولی داد و خیلی خوب است اما مشکل اصلی مسافت طولانی بین محل اقامت تا زمین تمرین و استادیوم محل برگزاری است. ترافیک خیلی زیادی در شهر وینتیان، ما را اذیت می‌کند. روز قبل دو ساعت و نیم در ترافیک بودیم. به هر حال امکانات نسبت به سایر کشورهایی که در آنجا اردو داشته‌ایم، کمتر است اما باز هم زمین چمن‌های خیلی خوبی دارند. ۲ زمین مرغوب دارند که در برهه زمانی فعلی در داخل کشور خودمان نداریم.

وی درباره برگزاری جشن پیراهن در اردوی این تیم یادآور شد: تنها قرار نیست روی تاکتیک و فیزیک آنها کار کنیم بلکه از دو سه سال پیش دنبال این هستیم که بازیکنان را در سن فعلی با هنجارهای مختلف روبرو کنیم. می‌خواهیم واقعیات و هنجارهای اجتماعی را به آنها نشان دهیم. یکی از این کارها نشان دادن موارد مورد افتخار ملی است. به آنها یادآور شدیم چقدر مسئولیت سنگینی با داشتن چنین پیراهنی دارند و باید مثل یک سرباز به کشور خدمت کنند. باید در هر لباس برای وطن وظیفه خود را به خوبی انجام دهند. خوشحالیم در این امر پیشگام بودیم و امیدوارم بقیه تیم‌ها هم بتوانند چنین رفتاری را در رده‌های مختلف ملی داشته باشند چون باید بدانند پوشیدن پیراهن ملی و داشتن آن افتخار خیلی بزرگی است.

سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد: به همین خاطر است گاهی تعجب می‌کنم چرا برخی افراد بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی نمی‌گذارند و شاید تصور کنیم احساسی نسبت به این افتخارهای ملی ندارند. باید از همین روش به بازیکنان یاد داد که بالاترین قسمت زندگی در سطح ملی خدمت به مردم و کشور خودشان است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn