تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 15:40
14 بازدید
کد خبر : 325081

استقلال چشم انتظار شوک یار دوازدهم

استقلال چشم انتظار شوک یار دوازدهم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، با توجه به فاصله کمی باقیمانده تا روز بازی استقلال مقابل پرسپولیس و نتیجه تاثیرگذار این تیم در عملکرد کلی استقلال برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر تا پایان نیم فصل اول بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان استقلال معتقدند الان وقت انتقاد شدید و خالی کردن پشت تیم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، با توجه به فاصله کمی باقیمانده تا روز بازی استقلال مقابل پرسپولیس و نتیجه تاثیرگذار این تیم در عملکرد کلی استقلال برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر تا پایان نیم فصل اول بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان استقلال معتقدند الان وقت انتقاد شدید و خالی کردن پشت تیم لیست.

طرفداران استقلال که در روزهای اخیر بارها و بارها کادر فنی و به ویژه جواد نکونام را تحت فشار قرار داده‌اند قطعاً می‌دانند با حمایت از تیمشان در روزهای حساس باقیمانده تا بازی پرسپولیس می‌توانند به عنوان یار دوازدهم یکی از ارکان اصلی در کسب امتیاز لازم برای تیم محبوبشان باشند.

هواداران استقلال در شرایطی ظرف روزهای گذشته به تیمشان حمله کرده‌اند که می‌دانند اگر استقلال در دربی نتیجه بدی بگیرد ممکن است این نتیجه و تاثیرگذاری آن روی روحی و تمرکز بازیکنان استقلال منجر به از دست رفتن بسیاری از مسائل بشود.

شاید استقلال در شرایط فعلی حتی نتواند با از دست دادن دربی در پایان لیگ برتر جاری سهمیه آسیایی لیگ نخبگان را هم به دست بیاورد بنابراین قطعاً طرفداران استقلال باید از همین حالا نسبت به اتفاقات اخیر خودشان را به یک فراموشی موقت بزنند تا نتیجه دربی مشخص شود.

حالا و با حضور جمعی از پیشکسوتان استقلال در محل تمرین هواداران هم متوجه وخامت اوضاع شده اند و فهمیدند چه بسا کسب پیروزی استقلال در دیدار دربی و یک شوک بزرگ به این تیم و بازیکنانش و البته جواد نکونام بتواند اتفاقات مثبتی را در ادامه برای استقلالی‌ها رقم بزند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn