تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 16:33
26 بازدید
کد خبر : 325143

مهرداد محمدی در داربی ۱۰۴ محروم است

مهرداد محمدی در داربی ۱۰۴ محروم است

جامعه ورزشی آفتاب نو: پیگیری‌های نشان می‌دهد که محمدی تنها دو جلسه از محرومیت خود را طی کرده و نمی‌تواند در داربی ۱۰۴ به میدان برود. البته استقلالی‌ها مدعی هستند که باتوجه به امضای دوباره قرارداد محمدی پیش از هفته سوم، او یک جلسه از محرومیتش را در این هفته پشت سر گذاشته است اما

جامعه ورزشی آفتاب نو:

پیگیری‌های نشان می‌دهد که محمدی تنها دو جلسه از محرومیت خود را طی کرده و نمی‌تواند در داربی ۱۰۴ به میدان برود. البته استقلالی‌ها مدعی هستند که باتوجه به امضای دوباره قرارداد محمدی پیش از هفته سوم، او یک جلسه از محرومیتش را در این هفته پشت سر گذاشته است اما ماجرا جایی پیچیده می‌شود که محمدی در هفته سوم کارت بازی نداشته و قراردادش حدودا ۱۰ روز پس از هفته سوم در سازمان لیگ فوتبال ثبت شده است.

به گزارش آفتاب نو،مهرداد محمدی پس از مصاحبه در آخرین هفته لیگ بیست و سوم و استفاده از الفاظ نامناسب، با محرومیت ۶ جلسه‌ای مواجه شد. حالا باشگاه استقلال اعلام کرده که محرومیت محمدی از ۶ جلسه به سه جلسه کاهش یافته و او می‌تواند در داربی ۱۰۴ در هفته ششم لیگ برتر به میدان برود.

آیا محرومیت ۳ جلسه‌ای محمدی گذشته است؟

باشگاه استقلال ۳۱ مرداد پس از هفته اول قرارداد مهاجم خود را فسخ کرد و براساس اخبار منتشر شده در کانال رسمی باشگاه استقلال، پس از هفته سوم (۱۷ شهریور) دوباره قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ ثبت شد تا دوره محرومیت او در هفته دوم و سوم طی نشود.

برخلاف ادعای استقلال/ محمدی به داربی ۱۰۴ نمی‌رسد
نامه فسخ قرارداد مهرداد محمدی در تاریخ ۳۱ شهریور

نکته مهم دیگر ماجرا جایی است که دیدار هفته چهارم استقلال مقابل گل‌گهر به دلیل بازی استقلال در لیگ نخبگان به تعویق افتاد تا پس از ثبت دوباره قرارداد مهرداد محمدی، تنها یک جلسه دیگر از محرومیت او در هفته پنجم بگذرد.

پیگیری خبرنگار از وکلای حقوقی نشان می‌دهد که دیدار معوقه هفته چهارم استقلال جزو دوره محرومیت محمدی محسوب نمی‌شود تا با این اوصاف، محمدی دو جلسه از محرومیت خود را گذرانده باشد، نه سه جلسه. به همین دلیل با توجه به نگذشتن سه جلسه از محرومیت محمدی، استقلال نمی‌تواند در داربی ۱۰۴ از این بازیکن استفاده کند.

این موضوع در بند ۳ ماده ۳۴ آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال به صراحت ذکر شده است. در این بند آمده که تنها جلساتی در محرومیت بازیکن لحاظ می‌شود که واقعا برگزار شده باشد.

برخلاف ادعای استقلال/ محمدی به داربی ۱۰۴ نمی‌رسد

استدلال استقلال چیست؟

در رابطه با این موضوع از باشگاه استقلال پیگیر ماجرا شد. یکی از مدیران استقلال به توضیح داد که قرارداد جدید مهرداد محمدی در تاریخ ۷ شهریور (قبل از هفته سوم) به امضا رسیده اما در تاریخ ۱۷ شهریور (پس از هفته سوم) در سازمان لیگ برای دریافت کارت بازی ثبت شده است.

استدلال مطرح شده از سوی استقلال به این است که مهرداد محمدی با توجه به قراردادی که در تاریخ هفتم شهریور امضا کرده بود، در هفته سوم عضوی از باشگاه بوده و یک جلسه از محرومیتش در این هفته پشت سر گذاشته شده تا سه جلسه محرومیتش تکمیل شده باشد. مهم‌ترین دلیل مدیران استقلال در رابطه با استدلالشان این است که داشتن کارت بازی برای محاسبه محرومیت ملاک نیست و همین که محمدی با استقلال قرارداد داشته برای احتساب بازی هفته سوم به عنوان یکی از جلسات محرومیتش کافی است.

از سوی دیگر مطلع شده که ناظر بازی داربی به باشگاه استقلال محرومیت محمدی را ابلاغ کرده است. همچنین سایت فدراسیون فوتبال دقایقی پیش دوباره خبر اسامی محرومان هفته ششم را منتشر کرد که در آن همچنان نام مهرداد محمدی به عنوان یکی از محرومان این هفته وجود دارد.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn