تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 16:46
8 بازدید
کد خبر : 325157

ماجرای غیبت شائبه دار مدیرعامل استقلال پیش از دربی

ماجرای غیبت شائبه دار مدیرعامل استقلال پیش از دربی

بازدید:۱۸۹ صد آنلاین | فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، روز گذشته در تمرین استقلال حضور نداشت. به گزارش صد آنلاین،  دفعه قبل که احمد شهریاری برای حمایت از نکونام به تمرین استقلال رفت، نوشتیم سمیعی این روزها رابطه خوبی با رئیس هیات مدیره ندارد و از او برای حضور در تمرینات دعوت نکرده است اما باشگاه

ماجرای غیبت شائبه دار مدیرعامل استقلال پیش از دربی

بازدید:۱۸۹

صد آنلاین | فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، روز گذشته در تمرین استقلال حضور نداشت.

به گزارش صد آنلاین،  دفعه قبل که احمد شهریاری برای حمایت از نکونام به تمرین استقلال رفت، نوشتیم سمیعی این روزها رابطه خوبی با رئیس هیات مدیره ندارد و از او برای حضور در تمرینات دعوت نکرده است اما باشگاه بلافاصله بیانیه داد و اعلام کرد مدیرعامل استقلال، هنگام برگزاری تمرین مشغول تنظیم قرارداد جدید ایمان سلیمی بوده است.


با این حال روز گذشته که شهریاری به همراه برخی پیشکسوتان به تمرین استقلال رفت، بازهم از فرشید سمیعی برای حضور در زمین شماره ۲ آزادی دعوت نشد تا اینطور به نظر برسد مدیرعامل استقلال به پایان کارش در این باشگاه نزدیک است.

سمیعی از زمان مدیرعاملی مصطفی آجورلو وارد باشگاه استقلال شد اما حالا به دلیل اختلاف عمیقی که با شهریاری و نکونام دارد، بعید است ادامه حضورش در این باشگاه میسر باشد؛ مگر اینکه تغییرات گسترده مدیریتی در هلدینگ خلیج فارس اتفاق بیفتد و او بتواند رضایت مدیران جدید این مجموعه را جلب کند.

مصاحبه داود حقدوست به عنوان مشاور سمیعی علیه نکونام هم دیگر هیچ تردیدی باقی نگذاشته است که مدیرعامل باشگاه به دنبال برکناری سرمربی تیمش است اما فعلا شهریاری از او حمایت می کند.

خبر ورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn