تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 16:54
9 بازدید
کد خبر : 325166

عرضه بنزین سوپر در پایتخت کلید خورد+ جزئیات

عرضه بنزین سوپر در پایتخت کلید خورد+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، اظهار داشت: عرضه بنزین سوپر در تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت تهران در روزهای اخیر آغاز شده است و حداقل تا ۳ یا ۴ روز آینده ادامه دارد. وی افزود: هرچقدر پالایشگاه‌ها به ما بنزین سوپر تحویل دهند،

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، اظهار داشت: عرضه بنزین سوپر در تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت تهران در روزهای اخیر آغاز شده است و حداقل تا ۳ یا ۴ روز آینده ادامه دارد.

وی افزود: هرچقدر پالایشگاه‌ها به ما بنزین سوپر تحویل دهند، ما عرضه می‌کنیم و ادامه عرضه بنزین سوپر نیز وابسته به تحویل از سوی پالایشگاه‌ها است.

جزئیاتی از توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی

جزئیاتی از توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه عرضه بنزین سوپر فعلاً از طریق کارت آزاد انجام می‌شود، تأکید کرد: در حوزه توزیع سوخت نرخ اول، بستر ارتباطی ما باید آنلاین (برخط) باشد و اگر برخط نباشد، قطعاً استفاده از کارت بانکی چالش‌برانگیز است.

بعد از چندماه توقف عرضه بنزین سوپر، از دو روز گذشته تعداد محدودی از پمپ‌بنزین‌های تهران عرضه بنزین سوپر را آغاز کردند و رفته‌رفته به تعداد این جایگاه‌ها افزوده شده است.

جایگاه‌های کوچک و تک‌نازله بنزین تهران تا پایان سال به ۱۱ باب می‌رسد

یاسمی همچنین در خصوص احداث جایگاه‌های بنزین کوچک و تک‌نازله در نقاط پرتردد تهران گفت: با همکاری شهرداری تهران، تاکنون مجوز احداث ۲۵ جایگاه کوچک و تک‌نازله صادر شده است که از این تعداد ۵ جایگاه به مدار بهره‌برداری وارد شده و ۶ جایگاه نیز در آستانه بهره‌برداری است به‌طوری که تعداد جایگاه‌های کوچک و تک‌نازله بنزین در نقاط پرتردد تهران تا پایان سال به ۱۱ جایگاه می‌رسد.

وی ادامه داد: درخصوص ۱۴ جایگاه دیگر نیز، یا در مرحله آغاز احداث هستند و یا با پیشرفت‌های ۳۰ تا ۴۰درصدی در حال ساخت هستند.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn