تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 17:54
3 بازدید
کد خبر : 325231

میثاقی مجری و احمدی گزارشگر یکصد و چهارمین دربی

میثاقی مجری و احمدی گزارشگر یکصد و چهارمین دربی

جامعه ورزشی آفتاب نو: برنامه «فوتبال برتر» همزمان با یکصد و چهارمین شهرآورد پایتخت، چهارشنبه ـ ۴ مهر ماه ـ ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.  به گزارش به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما و بنابر اعلام میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه سه ویژه برنامه «فوتبال برتر» همزمان با پخش

جامعه ورزشی آفتاب نو:

برنامه «فوتبال برتر» همزمان با یکصد و چهارمین شهرآورد پایتخت، چهارشنبه ـ ۴ مهر ماه ـ ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 به گزارش به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما و بنابر اعلام میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه سه ویژه برنامه «فوتبال برتر» همزمان با پخش یکصدوچهارمین شهرآورد پایتخت، چهارشنبه ۴ مهر، ساعت ۱۶ از طریق لایو استریم سایت فوتبال برتر به آدرس fbtv3 آغاز و از ساعت ۱۷ به صورت زنده از آنتن شبکه سه سیما دنبال می‌شود.

اجرای این برنامه توسط محمدحسین میثاقی، با حضور کارشناسان بازی و داوری، با تولید و پخش آیتم‌های مختلف در استودیوی «فوتبال برتر» همراه خواهد بود.

این بازی نیز که در هفته ششم لیگ برتر برگزار می‌شود با ارسال تجهیزات HD از تهران به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، از ساعت ۱۹ و با گزارش محمدرضا احمدی، به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn