تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 18:46
4 بازدید
کد خبر : 325286

دلار بخریم یا درهم؟

دلار بخریم یا درهم؟

بازدید:۳ صد آنلاین | روز گذشــته هر درهم امارات با قیمت بیش از ۱۶هزار و ۲۵۰تومان به خریداران فروخته شد. به گزارش صد آنلاین،   روز گذشــته هر درهم امارات با قیمت بیش از ۱۶هزار و ۲۵۰تومان به خریداران فروخته شد. هر درهم امــارات در روزهای مشابه سال گذشته با قیمت ۱۳هزار و ۷۴۱تومان دادوستد

دلار بخریم یا درهم؟

بازدید:۳

صد آنلاین | روز گذشــته هر درهم امارات با قیمت بیش از ۱۶هزار و ۲۵۰تومان به خریداران فروخته شد.

به گزارش صد آنلاین،   روز گذشــته هر درهم امارات با قیمت بیش از ۱۶هزار و ۲۵۰تومان به خریداران فروخته شد.

هر درهم امــارات در روزهای مشابه سال گذشته با قیمت ۱۳هزار و ۷۴۱تومان دادوستد می شد که مقایسه قیمت روز گذشته با آن، نشاندهنده افزایش بیش از۱۸ درصدی و بیش از دو هزار و ۵۰۰ تومانیدرهم نسبت به سال گذشته است.

سقف قیمت به ثبت رســیده برای درهم امارات نیز ۱۸هزار و ۶۱۳تومان اســت که این قیمت را خریداران درهم در روز یکشنبه ۲۶فروردینماه ۱۴۰۳به چشــم دیدند.

کف قیمــت درهم نیز ۲۸شهریور ســال گذشته ثبت شــده و کسانی که در آن روز به بــازار رفته اند، توانســته اند هر درهم را با قیمت ۱۳هزار و ۶۲۰تومان بخرند.

اگر جزو کسانی هستید که شــش ماه پیش به جای سرمایه گذاری روی دلار یا یورو، درهم خریده اید، فعلا نزدیک یک درصد ضرر کرده اید.

اما اگر حدود یک ماه پیش سرمایه گذاری روی این ارز را شروع کرده اید، هر درهم امارات در روزهای مشــابه ماه گذشــته با قیمت ۵هزار و ۷۹۲تومــان فروخته می شــد که مقایسه قیمت روز گذشــته با آن، از افزایش بیش از ۳ درصدی یا۴۹۰ تومانی خبر می دهد./بنکر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn