تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 18:59
30 بازدید
کد خبر : 325300

نکونام: انتقاد از حیدری مال پارسال بود؛ الان داور خوبی است!

نکونام: انتقاد از حیدری مال پارسال بود؛ الان داور خوبی است!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فردا (چهارشنبه) بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در اراک، اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار است. تمرکزمان روی دیدار فرداست. ما نیاز به تمرکز بالا و ذهن آماده داریم تا ان‌شاءالله

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فردا (چهارشنبه) بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در اراک، اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار است. تمرکزمان روی دیدار فرداست. ما نیاز به تمرکز بالا و ذهن آماده داریم تا ان‌شاءالله به موفقیت برسیم. تنها تیمی هستیم که در تهران و خانه بازی نکرده‌ایم. واقعیت این است که استقلال امسال بدترین شرایط را داشته است. خودتان می‌بینید که ما در بازی قبلی، یک دیدار را در اهواز و یک دیدار را در قائمشهر انجام دادیم و تنها باری که در تهران به میدان رفتیم، برنده شدیم. دوست داشتیم دربی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما شرایط به گونه‌ای است که استادیوم و زمین‌های خوبی نداریم و متاسفانه این معضلی جدی برای فوتبال حرفه‌ای ما است. ما حتی زمین‌های تمرین خوبی هم نداریم. امیدواریم در آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی درباره انتقادهایی که در گذشته به قضاوت داور دربی فردا کرده بود، عنوان کرد: صحبت‌هایی که انجام دادم، درباره بازی‌هایی بود که در لیگ پارسال اتفاق افتاد و خودتان می‌دانید که همیشه قضاوت آقایان حیدری را قبول داشته‌ام و داوری‌های خوبی داشته‌اند. این را از ته دل می‌گویم که آنها از داوران خوب کشورمان هستند. این موضوع مربوط به پارسال است و اگر نگاه من یا آنها به سال قبل باشد، هیچ پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. این صحبت‌ها برای سال قبل بوده است. پیام حیدری اولین دیدار ما را در فصل جدید قضاوت کرد و من از او تشکر کردم. اینها بحث‌هایی است که در فوتبال پیش می‌آید و خیلی طبیعی و عادی است. امیدوارم بیژن حیدری فردا بهتری قضاوت را داخل زمین و همچنین پیام حیدری در VAR داشته باشند تا هر دو تیم بازی خوبی ارائه کنند. امیدوارم اشتباهاتی که مخصوصاً در بازی قبل برای ما شد، فردا رخ ندهد و همه تیم‌ها، یعنی تیم ما، حریف و تیم داوری بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی درباره استفاده همزمان از زکی‌پور و جلالی در ترکیب استقلال برای دیدار فردا گفت: درباره نحوه استفاده از بازیکنان اجازه بدهید فردا و پس از بازی صحبت می‌کنم.

نکونام گفت: ما فردا همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم، فقط روزبه چشمی را روی یک اشتباه از دست دادیم. سایر نفرات همگی آماده هستند. حریف هم تیم قابل احترامی است و همه تمرکزمان این است که بازی خودمان را انجام بدهیم و از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و به موفقیت برسیم.

وی در پایان گفت: بازی به بازی با شرایطی که برای بازیکن، کادر یا بازی وجود دارد، فرق می‌کند. بازیکن باید برای هر بازی آماده باشد و تمرکز خود را روی همه بازی‌ها بگذارد اما متاسفانه این هفته یک اشتباه بزرگ صورت گرفت و باشگاه و  تیم دچار چالش شد. با این وجود ما برای دیدار فردا کاملاً آماده‌ایم و توجه زیادی به این مسائل نداریم. روز بازی که می‌رسد، تمرکزمان به عنوان بازیکن و مربی روی بازی است.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn