تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 19:02
4 بازدید
کد خبر : 325302

تمام مسابقات فوتبال در لبنان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد – آفتاب نو | اخبار ورزشی

تمام مسابقات فوتبال در لبنان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر،، فدراسیون فوتبال لبنان اعلام کرد که به‌دلیل حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و افزایش نگرانی‌ها از گسترش جنگ، تمامی مسابقات فوتبال در رقابت‌های داخلی خود را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخته است. طبق گزارش وزارت بهداشت عمومی لبنان و به نقل از پایگاه خبری الجزیره،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر،، فدراسیون فوتبال لبنان اعلام کرد که به‌دلیل حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و افزایش نگرانی‌ها از گسترش جنگ، تمامی مسابقات فوتبال در رقابت‌های داخلی خود را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخته است.

طبق گزارش وزارت بهداشت عمومی لبنان و به نقل از پایگاه خبری الجزیره، در پی بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی که از روز جمعه آغاز شده است، دست‌کم ۵۵۸ نفر از جمله ۵۰ کودک جان خود را از دست داده‌اند و ۱۸۳۵ نفر نیز زخمی شده‌اند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که در روزهای اخیر، تشدید درگیری‌ها در مناطق جنوبی لبنان، نگرانی‌ها را از بروز یک جنگ گسترده افزایش داده و بسیاری از رویدادهای ورزشی و اجتماعی در این کشور را تحت تأثیر قرار داده است.

فدراسیون فوتبال لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که امنیت و سلامت بازیکنان، مربیان و هواداران اولویت اصلی آنهاست و با توجه به وضعیت امنیتی، زمان ازسرگیری مسابقات در آینده اعلام خواهد شد.

فدراسیون فوتبال لبنان روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به شرایط کنونی کشور، کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال لبنان تصمیم گرفته است تمامی مسابقات را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیندازد.»

این اعلامیه تنها چهار روز پس از آغاز فصل جدید لیگ برتر لبنان، مهم‌ترین رقابت فوتبال در این کشور منتشر شد. هفته دوم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ قرار بود از ۲۷ تا ۲۹ سپتامبر برگزار شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn