تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 20:04
59 بازدید
کد خبر : 325368

باید صبر داشته باشیم و برنده شویم

باید صبر داشته باشیم و برنده شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حضور خبرنگاران درباره شهرآورد ۱۰۴ صحبت کرد. کیهان ورزشی- خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال که فردا (چهارشنبه) در اراک برگزار می‌شود، اظهار داشت: دربی همیشه یک بازی خاص است. این بازی خیلی مهم است؛ هم برای ما و هم طرفداران. دو تیم 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حضور خبرنگاران درباره شهرآورد ۱۰۴ صحبت کرد.

کیهان ورزشی-

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال که فردا (چهارشنبه) در اراک برگزار می‌شود، اظهار داشت: دربی همیشه یک بازی خاص است. این بازی خیلی مهم است؛ هم برای ما و هم طرفداران. دو تیم  دو رقیب ورزشی خیلی بزرگ هستند و شور و علاقه زیادی در این دیدار وجود دارد. همچنین فشار زیادی وجود دارد. دربی معمولاً یک بازی خاص و فشرده است. از یک طرف فشاری در بازی وجود دارد و اینکه چگونه باید رقابت کنیم، از طرف دیگر باید ذهن‌مان در زمین رها و آزاد باشد تا بتوانیم فوتبال خودمان را بازی کنیم. در اینگونه بازی‌ها باید تلاش کنیم که توازن به وجود بیاوریم؛ به معنای اینکه باید صبر داشته باشیم و همان فوتبالی که نیاز است را انجام بدهیم تا برنده شویم.

وی درباره مصدومان پرسپولیس برای دیدار فردا گفت: ارونوف در لیست نیست، چون به طور کامل ریکاوری نشده است. مصدومیتش چیز بزرگی نیست اما صد درصد هم آماده نیست، ضمن اینکه ایوب در لیست حضور دارد.

گاریدو درباره برگزاری شهرآورد در اراک و محدودیت برای حضور تماشاگران و همچنین غیبت بانوان گفت: تازه به پرسپولیس آمده‌ام اما این  موضوع را می‌دانم که بازی با حضور تماشاگران‌مان چه هیجانی دارد. دوست دارم این لحظات را زندگی کنم. ما هنوز نتوانسته‌ایم در زمین خودمان بازی کنیم. دوست داشتم راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنیم و اینکه بتوانیم داخل استادیوم خودمان و بین هواداران‌ زیادی به میدان برویم. به هر حال هر جایی که بگویند، بازی می‌کنیم، همچنین باید از کسانی که از ما پذیرایی می‌کنند، تشکر کنیم. از مردم شهرها باید سپاسگزار باشیم که میزبان ما هستند. ما از یک طرف باید از ورزشگاه‌هایی که به ما سرویس می‌دهند، تشکر کنیم و از طرف دیگر دوست داریم در استادیوم خودمان بازی کنیم و امیدوارم روزی بتوانیم این کار را انجام بدهیم.

گاریدو درباره انتخاب شهر اراک برای برگزاری شهرآورد و اینکه پرسپولیس بیشترین شکست را در پنج سال اخیر در ورزشگاه این شهر داشته، گفت: من در دربی‌های زیادی حاضر بوده‌ام و شانس این را داشتم که تیم‌های بزرگی را هدایت کنم و بتوانم این بازی مهم را در برخی کشورهای جهان تجربه کنم. من می‌دانم که این یک بازی خاص است و موضوعی اجتماعی در نظر گرفته می‌شود. باید بتوانیم در تیم بین دو چیز توازن ایجاد کنیم؛ اینکه با همان عشق و علاقه بازی کنیم و مثل همه تماشاگرانی که داریم، صبور باشیم، چون این برای شجاعت و آرامشی که داخل بازی نیاز داریم، ضروری است.

 گاریدو در ادامه پاسخ به این موضوع، با تماس تصویری دخترش مواجه شد و جواب این تماس را داد.

وی در ادامه عنوان کرد: بازیکنان‌مان باید بدانند که بازی را چگونه باید با شور و علاقه دنبال کنند و همچنین در همان زمان ذهن‌شان را آزاد کنند تا فوتبال‌شان را ارائه بدهند. این بازی قسمتی دارد که مربوط به فشار فوتبال است و قسمت بعدی‌اش مربوط به بازی کردن فوتبال است و ما باید توازنی بین این دو موضوع ایجاد کنیم.

وی در پایان گفت: مطمئناً ما برای هر دیداری که پیش رو داریم و انجام می‌دهیم به کاری که انجام می‌دهیم، اعتماد می‌کنیم و به جلو می‌رویم. همیشه یک حریف وجود دارد که به آن احترام می‌گذاریم. این موضوع الان وجود دارد که حریف تیم خوبی است، بازیکنان خوبی دارد و استایل خیلی خاص دارد که بدون شک بازی سختی خواهد بود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که برنده شویم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn