تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 20:32
7 بازدید
کد خبر : 325390

کاهش ۱۶درجه‌ای هوا در این استان کشور

کاهش ۱۶درجه‌ای هوا در این استان کشور

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی از پیش‌بینی کاهش ۱۴ تا ۱۶ درجه‌ای دمای هوا در استان تا پایان هفته خبر داد. نوربخش داداشی اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای بیانگر جو ناپایدار برای امروز و فردا در استان است.   وی ادامه داد: پدیده غالب از اوایل امشب به‌تدریج افزایش ابر و از اوایل

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی از پیش‌بینی کاهش ۱۴ تا ۱۶ درجه‌ای دمای هوا در استان تا پایان هفته خبر داد. نوربخش داداشی اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای بیانگر جو ناپایدار برای امروز و فردا در استان است.

 

وی ادامه داد: پدیده غالب از اوایل امشب به‌تدریج افزایش ابر و از اوایل صبح فردا در برخی نقاط استان بویژه شمال غرب، بارش پراکنده باران و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات مه‌گرفتگی پیش‌بینی می‌شود.

 

وی بیان کرد: برای روز پنجشنبه، آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط بویژه جنوب شرق احتمال رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات نیز مه رقیق مورد انتظار است.

 

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی از صدور هشدار زرد هواشناسی برای فردا در استان خبر داد و گفت: به‌دلیل ناپایداری محلی ناشی از وزش باد نسبتاً شدید در پاره‌ای از نقاط، رگبار باران و رعد و برق، مه در ارتفاعات و همچنین کاهش محسوس دما هشدار زرد صادر شده است.

 

وی با بیان اینکه نیمه شمالی استان به‌صورت محلی بویژه در مناطق شمال غرب شامل بخش‌هایی از شهرستان‌های مانه، سملقان راز و جرگلان شاهد آثار این سامانه خواهیم بود، افزود: صاعقه، آسیب به سازه‌های موقت، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید در معابر کوهستانی، جاری شدن رواناب، احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و کاهش محسوس دما از جمله آثار مخاطره‌آمیز این سامانه است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn