تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 22:38
17 بازدید
کد خبر : 325509

ایمانعلی‌زاده: با دبیر و رنگرز اختلاف نظر نداریم/ تصمیم گرفتیم مدتی نباشیم

ایمانعلی‌زاده: با دبیر و رنگرز اختلاف نظر نداریم/ تصمیم گرفتیم مدتی نباشیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: ایسنا/خوزستان مربی سابق تیم‌ملی کشتی فرنگی درباره علت حضور نداشتن در کادرفنی رنگرز توضیحاتی ارائه داد. فرزاد ایمانعلی زاده در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش خوزستان که استانداری، درباره حضور نداشتن در کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهارکرد: دو سال و نیم خیلی سختی داشتیم و تصمیم بر این شد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

ایسنا/خوزستان مربی سابق تیم‌ملی کشتی فرنگی درباره علت حضور نداشتن در کادرفنی رنگرز توضیحاتی ارائه داد.

فرزاد ایمانعلی زاده در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش خوزستان که استانداری، درباره حضور نداشتن در کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهارکرد: دو سال و نیم خیلی سختی داشتیم و تصمیم بر این شد برای مدتی من، رمضانی و نعمت‌پور نباشیم و این فرصت به سایر مربیان داده شود.

به گزارش آفتاب نو،او ادامه داد: در این مدت فشار زیادی متحمل شدیم و از خانواده نیز دور بودیم، ضمن این که من و آقای رمضانی نیز مربی سازنده هم هستیم و از بچه های باشگاه خودمان در شهرهای مان هم دور بودیم و می طلبید مدتی هم نباشیم و دور باشیم.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: همین الان هم که در اردو نیستیم با هم مشورت می‌کنیم و روزانه در تماس هستیم. رنگرز مثل برادر بزرگ ما است. مسابقات امیدهای جهان و چهار وزن المپیکی تمام شود، بعد در خصوص این موضوع نتیجه گیری خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف نظری بین شما و آقای رنگرز و آقای دبیر پیش آمده است؟ عنوان کرد: نه اصلا. شخص دبیر همیشه از مربیان کشتی فرنگی حمایت کرده و بر این باور است که مربیان کشتی فرنگی همیشه خوب کار کرده‌اند و نتیجه هم در المپیک خوب شد که در راس کار تلاش رنگرز و سایر همکاران بود. ما یک مجموعه کامل بودیم و همه چیز دست به دست هم داد که این نتیجه تاریخی در المپیک پاریس رقم خورد.

ایمانعلی زاده بیان کرد: خوزستان مهد کشتی فرنگی در ایران است ولی طلای المپیک نداشتیم که خوشبختانه سعید اسماعیلی سنت شکنی کرد و به مدال طلا رسیدیم و مهمدی نیز به نقره و پهلوان میرزازاده به برنز المپیک رسیدند و بی‌سابقه بود که از شش وزن تیم ملی، ۵ نفر خوزستانی بودند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند، هر چند سخت است و می‌طلبد مربیان و مسئولان استانی کمک کنند تا این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

او در پایان نیز تاکید کرد: استان ما با این همه ثروت و دارایی می‌تواند چند کشور را اداره کند. از نظر زیرساختی کارهایی انجام شده است اما مشکلاتی وجود دارد. در همه سالن‌های کشتی مشکل سیستم های سرمایشی داریم و می‌طلبد باشگاه‌های سازنده دیده شوند و امکانات خوبی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

منبع خبر: ایسنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn