تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 23:01
33 بازدید
کد خبر : 325533

جدال استقلال و پرسپولیس در خارج از کشور؛ فعلاً در حد حرف!

جدال استقلال و پرسپولیس در خارج از کشور؛ فعلاً در حد حرف!

به گزارش آفتاب نو، استقلال و پرسپولیس چهارشنبه چهارم مهر در اراک به مصاف هم می‌روند تا دربی رفت در لیگ بیست و چهارم را برگزار کرده باشند. دیداری که همواره با توجه فراوان رسانه‌ها مواجه شده و تماشاگران زیادی هم دارد به همین خاطر بارها صحبت از آن شده که این دو تیم پرطرفدار

به گزارش آفتاب نو، استقلال و پرسپولیس چهارشنبه چهارم مهر در اراک به مصاف هم می‌روند تا دربی رفت در لیگ بیست و چهارم را برگزار کرده باشند. دیداری که همواره با توجه فراوان رسانه‌ها مواجه شده و تماشاگران زیادی هم دارد به همین خاطر بارها صحبت از آن شده که این دو تیم پرطرفدار در خارج از مرزهای ایران نیز به مصاف یکدیگر بروند. ادعایی که البته فعلاً در حد حرف باقی مانده و تا امروز هرگز جنبه واقعیت به خود نگرفته است.

از دبی تا استانبول و دوحه

دربی در هانوفر

 یک بار در نیمه دوم دهه ۹۰ شمسی به طور جدی صحبت از تقابل استقلال و پرسپولیس در شهر هانووفر آلمان شد و حتی کار به مرحله گرفتن ویزا هم رسید اما در نهایت زمینه برای انجام مسابقه مذکور فراهم نیامد.

بلیت فروشی برای آمریکا و کانادا

در اواخر پاییز سال ۱۳۸۶ این بحث مطرح شد که یک شرکت مستقر در خارج از کشور می‌خواهد شرایطی را فراهم کند تا آبی و قرمز دو دیدار دوستانه به میزبانی شهرهای تورنتو و لس آنجلس برگزار کنند. صحبت بر سر آن بود که این مسابقات طی روزهای آغازین مرداد ۸۷ انجام شود و قضیه به لحاظ رسانه‌ای سر و صدا به پا کرد اما در نهایت این اتفاق هم صورت نگرفت تا برگزاری دربی در خارج از کشور همچنان در مرحله حرف باقی بماند و جنبه اجرایی پیدا نکند.

در اواخر تابستان سال ۸۷ شرکتی که مدعی بود استقلال و پرسپولیس را به کانادا و آمریکا می‌برد، ادعا کرد مقدمات بلیت فروشی بازی را هم فراهم کرده بوده و به همین خاطر قصد دارد از دو باشگاه ایرانی شکایت کند! ماجرایی که البته در نهایت بعد رسانه‌ای آن خیلی زود فروکش کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn