تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 2:03
8 بازدید
کد خبر : 325687

شاسی‌بلند ایرانی – آمریکایی با امکانات جدید

شاسی‌بلند ایرانی – آمریکایی با امکانات جدید

رضوانی، خودروساز ایرانی-آمریکایی امکان سفارش اتاق لوکس را به گران‌ترین شاسی‌بلندش اضافه کرد. خریداران مدل «ونجنس» … رضوانی، خودروساز ایرانی-آمریکایی امکان سفارش اتاق لوکس را به گران‌ترین شاسی‌بلندش اضافه کرد. خریداران مدل «ونجنس» (Vengeance) می‌توانند این اتاق جدید را با پرداخت ۱۲۵ هزار دلار سفارش دهند. ونجنس دو سال پیش به بازار عرضه شد. این

رضوانی، خودروساز ایرانی-آمریکایی امکان سفارش اتاق لوکس را به گران‌ترین شاسی‌بلندش اضافه کرد. خریداران مدل «ونجنس» …

شاسی‌بلند ایرانی - آمریکایی با امکانات جدیدشاسی‌بلند ایرانی - آمریکایی با امکانات جدید

رضوانی، خودروساز ایرانی-آمریکایی امکان سفارش اتاق لوکس را به گران‌ترین شاسی‌بلندش اضافه کرد. خریداران مدل «ونجنس» (Vengeance) می‌توانند این اتاق جدید را با پرداخت ۱۲۵ هزار دلار سفارش دهند.

ونجنس دو سال پیش به بازار عرضه شد. این ماشین با موتور و شاسی کادیلاک اسکالید (Escalade) ساخته شده، اما بدنه‌اش با الهام از بازی‌های ویدیویی طراحی شده و شبیه به ماشین‌های زرهی است.

Vengeance

اتاق مدل‌هایی که تاکنون ساخته می‌شد تقریبا بدون تغییر به کادیلاک اسکالید شبیه بود. اما حالا مشتریان رضوانی امکان سفارش اتاقی را دارند که صندلی‌های لوکس، بار، تلویزیون و تبلت دارد. سقفی که لامپ‌های ال‌ئی‌دی شبیه به آسمان شب دارد هم از امکانات دیگر این اتاق لوکس است.

قیمت پایه ونجنس ۲۸۵ هزار دلار است. قدرت موتور ارزان‌ترین مدل ۴۲۰ اسب بخار است. موتورهای قوی‌تری هم می‌توان برای ماشین سفارش داد که قوی‌ترین موتور ۸۱۰ اسب بخار قدرت دارد.

ونجنس را می‌توان به صورت ضد‌گلوله هم سفارش داد. به مدل ضدگلوله این شاسی‌بلند امکاناتی از جمله سیستم پخش دود برای محدود کردن دید ماشین‌های پشت‌سر، لاستیک‌های نظامی، دوربین حرارتی، دستگاه تشخیص بمب، نورافکن، دستگاه پخش گاز فلفل و جلیقه ضدگلوله اضافه می‌شود.

Vengeance

قیمت ونجنس با اضافه کردن همه امکانات سفارشی به حدود ۸۰۰ هزار دلار می‌رسد.

رضوانی موتورز در سال ۲۰۱۳ توسط فریس رضوانی در ایالت کالیفرنیا تاسیس شد. این شرکت کارش را با ساخت یک ماشین اسپرت آغاز کرد و در حال حاضر سه شاسی‌بلند و یک مدل اسپرت در محصولاتش دارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn