تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 8:56
8 بازدید
کد خبر : 325972

‌همچنان‌ از نصب VAR در ورزشگاه غدیر اهواز خبری نیست

‌همچنان‌ از نصب VAR در ورزشگاه غدیر اهواز خبری نیست

جامعه ورزشی آفتاب نو: /خوزستان معاون عمرانی و امور زیربنایی باشگاه استقلال خوزستان درباره روند نصب VAR در ورزشگاه غدیر توضیحاتی ارائه داد. سعید رکابی در گفت و گو با در خصوص بهبود کیفیت زمین چمن و نور ورزشگاه غدیر اهواز، اظهارکرد: فصل گذشته باتوجه به کمبود زمین مناسب در اهواز بازی های زیادی در این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/خوزستان معاون عمرانی و امور زیربنایی باشگاه استقلال خوزستان درباره روند نصب VAR در ورزشگاه غدیر توضیحاتی ارائه داد.

سعید رکابی در گفت و گو با در خصوص بهبود کیفیت زمین چمن و نور ورزشگاه غدیر اهواز، اظهارکرد: فصل گذشته باتوجه به کمبود زمین مناسب در اهواز بازی های زیادی در این ورزشگاه انجام شد و حتی خود استقلال خوزستان هم چون زمین تمرینی نداشت، بیشتر تمریناتش را در همین زمین برگزار می کرد که به خاطر همین موضوع فشار زیادی به زمین وارد شد. پس از اتمام لیگ بیست و سوم، باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان سریعا وارد کار شدند و طی تقسیم کار مقرر شد نواقص ورزشگاه رفع شود.

او ادامه داد: مواردی از جمله بهبود وضعیت چمن برعهده باشگاه استقلال خوزستان و نور ورزشگاه و نصب گیت‌ها برعهده اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بود که طی مدت دو ماه ورزشگاه بازسازی شد و پس از انجام دو بازی خانگی در ورزشگاه فولاد، سومین دیدار خانگی استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر برگزار شد.

معاون عمرانی و امور زیربنایی باشگاه استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه از مواد بسیار عالی برای بازسازی چمن استفاده شد که حاصل آن بازپروری مناسب و خوب چمن است. همزمان با بازسازی چمن، بحث نور ورزشگاه انجام شد که خوشبختانه پس از چندین سال تمام پروژکتورهای چهار برج نوری ورزشگاه روشن شدند. روشنایی نورهای محوطه به بیش از ۷۰ درصد رسیده است و دوربین‌های مدار بسته ورزشگاه نیز نصب شده‌اند. نرده‌های جداکننده ورودی بانوان نیز در حال نصب است و مقرر شد نصب چهار گیت ورودی هم توسط اداره‌کل ورزش استان انجام شود.

او درباره زمان نصب VAR در ورزشگاه غدیر اهواز نیز عنوان کرد: جایگاه‌های استقرار دوربین های VAR در ورزشگاه موجود است و فقط بحث هزینه VAR مطرح است که گویا باید توسط خود باشگاه‌ها پرداخت شود که پرداخت آن خیلی سنگین و در حد باشگاهی مثل استقلال خوزستان نیست. به هر حال پیگیر هستیم اما زمان نصب VAR در ورزشگاه غدیر مشخص نیست.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn