تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 12:19
17 بازدید
کد خبر : 326170

درخشان: شرایط فوتبال ما ایده‌آل نیست/ تماشاگرنماها به بازیکنان استرس می‌دهند

درخشان: شرایط فوتبال ما ایده‌آل نیست/ تماشاگرنماها به بازیکنان استرس می‌دهند

جامعه ورزشی آفتاب نو: بازیکن سابق پرسپولیس از برگزاری داربی ۱۰۴ در اراک ناراضی است و گفت جای تاسف دارد که تیم‌ها باید در شهرهای دیگر میزبانی کنند. به گزارش آفتاب نو،استقلال و پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

بازیکن سابق پرسپولیس از برگزاری داربی ۱۰۴ در اراک ناراضی است و گفت جای تاسف دارد که تیم‌ها باید در شهرهای دیگر میزبانی کنند.

به گزارش آفتاب نو،استقلال و پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند.

حمید درخشان در گفت و گو با آفتاب نو،در مورد داربی ۱۰۴ و شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: روند دو تیم یکسان است و تفاوتی وجود ندارد. سطح کیفیت جفت تیم بالاست و نمی‌توان گفت که کدام تیم قوی‌تر است. مهم این است چه کسی در آن زمان از نظر فنی و روحی و روانی تیمش را در شرایط خوبی قرار دهد که این هنر سرمربی است.

برای فوتبال ما زیبا نیست که داربی در شهر دیگری برگزار شود

او در مورد ورزشگاه اراک که میزبان این بازی است و در پاسخ به این سوال که آیا  این انتخاب درست بود؟ عنوان کرد: برای فوتبال ما زیبا نیست بازی که باید در شهر میزبان باشد، در شهر دیگر برگزار شود. شرایط خوبی برای فوتبال ایران وجود ندارد. شاهد میزبانی کشور خود و کشورهای دیگر در لیگ نخبگان هستیم که جای تاسف دارد. نحوه برگزاری رقابت‌های آسیایی و داربی نشان می‌دهد که شرایط ایده‌آلی وجود ندارد و متاسفانه از آن برداشت بد می‌شود.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به آن که پیروزی در اراک برای پرسپولیس سخت بود، در روند این تیم تاثیرگذار است یا خیر گفت: ما در فوتبال حرفه‌ای هستیم و در فوتبال حرفه‌ای هر چقدر قوی‌تر، آماده‌تر، سلامت و از لحاظ تاکتیکی استراتژی قوی داشته باشید، شانس بیشتری برای موفقیت دارید.

واکنش درخشان به جدایی از داماش

سرمربی فعلی داماش در خصوص شعار تماشاگران علیه او در دیدار با بعثت کرمانشاه در هفته سوم لیگ دسته یک و در پاسخ به این سوال که آیا احتمال جدایی‌اش وجود دارد یا خیر، گفت: خیر، چنین چیزی نیست. هیچ جای دنیا نمی‌توان با سه بازی گفت که شرایط خوب یا بد است. داماش سال گذشته در ۲۷ بازی خود تنها ۷ پیروزی به دست آورد. این تیم خانه تکانی شده و زمان می‌برد تا تفکرات در کنار هم قرار بگیرند.

استرس هواداران به بازیکنان باعث شد ضربه‌های آخر را خوب نزنیم

او افزود: برخی تماشاگرنماها زیاد از حد شلوغ می‌کنند و اینکه تیمشان فرصت زیادی به دست آورده ولی به گل نرسیده، دلیل بر بد بودن آن تیم نیست. فوتبال صبر می‌خواهد و در تیم‌های اروپایی دیدیم که یک تیم پس از قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید لیگ را با مساوی آغاز کرده است. تا به الان ندیدم که داماش به عنوان میزبان به این خوبی که دیروز بود، باشد.

درخشان ادامه داد: بازیکنان من خوب بازی کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. در بازی قبلی فرصت زیاد داشتیم اما توپ به گل تبدیل نشد. با توجه به آن که هواداران دوست داشتند که تیمشان به گل برسد، به بازیکنان استرس می‌دادند و همین استرس باعث شد تا بازیکنانم در تصمیم‌گیری و ضربه آخر بی‌دقت باشند. این سومین بازی ما پس از ۲۰ روز تشکیل تیم بود. در مجموع خیلی خوشحالم تیمی که دیر جمع شده به این خوبی بازی می‌کند. تیم مقابل (بعثت) به دنبال وقت‌کشی بود و حین بازی دستیار مربی وارد زمین شد تا برای وقت‌کشی با دروازه بان خود صحبت کند. این موضوع در هیچ جای دنیا ندیدم و اتفاق نمی‌افتد. اگر می‌خواهیم با این ترفندها فوتبال را جلو ببریم، فکر می‌کنم لیگ تعطیل شود بهتر باشد. 

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn