تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 14:10
5 بازدید
کد خبر : 326281

اولین اظهارات «مارکو اورلیو» بعد از معرفی به عنوان سرمربی خیبر – آفتاب نو | اخبار ورزشی

اولین اظهارات «مارکو اورلیو» بعد از معرفی به عنوان سرمربی خیبر – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، «مارکو اورلیو» روز چهارشنبه در نخستین اظهارات بعد از معرفی به عنوان سرمربی جدید خیبر اظهار داشت: می‌خواهم که از دکتر عبدی مالک باشگاه، آقای ناصر مدیرعامل و آقای جماعت به خاطر دعوتشان تشکر کنم. خیلی به خودم افتخار می کنم که این دعوت را داشتم و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، «مارکو اورلیو» روز چهارشنبه در نخستین اظهارات بعد از معرفی به عنوان سرمربی جدید خیبر اظهار داشت: می‌خواهم که از دکتر عبدی مالک باشگاه، آقای ناصر مدیرعامل و آقای جماعت به خاطر دعوتشان تشکر کنم. خیلی به خودم افتخار می کنم که این دعوت را داشتم و پذیرفتم.

وی ادامه داد: در اولین بازی در خرم‌آباد احساس کردم که در خانه خودم هستم. خیلی زود با خانواده خیبر آشنا شدم و رابطه ما خیلی واضح و دوستانه است.

سرمربی خیبر خرم‌آباد اضافه کرد: خیلی به شکل قوی اعتقاد دارم که می توانیم به اهداف خودمان برسیم. از آقای مهاجری و عماد و دیگر اعضای کادر فنی که از لیگ یک تا لیگ برتر در کنار تیم بودند، تشکر می کنم. با همدیگر حرکت کنیم و هیچکس نمی‌تواند به ما ضربه بزند. ما قدرت و توانایی آن را داریم که به اهدافمان برسیم.

بنابراین گزارش، «مارکو اورلیو»، مربی سابق العین امارات و فصل گذشته استقلال خوزستان مردادماه امسال با نظر «رضا مهاجری» به کادر فنی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد اضافه شد.

«اورلیو» که ۵۹ ساله و اهل برزیل است، سابقه حضور در تیم‌هایی همچون الجزیره امارات، الزمالک مصر، الوصل امارات و العین امارات را به‌عنوان مربی در کارنامه دارد.

در رده ملی نیز «اورلیو» به‌عنوان مربی در تیم ملی زیر ۱۹ سال ایران و تیم ملی کویت فعالیت کرده است.

بعد از نشست روز گذشته مسئولان باشگاه و رضا مهاجری سرمربی تیم طرفین روی پایان همکاری دو طرفه به توافق رسیدند.

«مارکو اورلیو» به عنوان سرمربی جدید خیبر خرم آباد از این پس مسئولیت فنی تیم را در ادامه راه بر عهده دارد که روز گذشته معارفه و تمرینات تیم زیر نظر وی دنبال شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn