تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 16:43
15 بازدید
کد خبر : 326442

آذرپیرا: با درد زیاد به مبارزات خود ادامه دادم/مشغول فیزیوتراپی هستم

آذرپیرا: با درد زیاد به مبارزات خود ادامه دادم/مشغول فیزیوتراپی هستم

نفر سوم المپیک گفت: علیرغم درد شدید به مبارزات خود ادامه دادم، چراکه با خود عهد کرده بودم که باید نتایج زحمات خود را بگیرم. به گزارش خبرنگار آنا امیرعلی آذرپیرا دارنده مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ درباره نتیجه خود در این رقابت ها اظهار کرد: برای اینکه به دوبنده تیم

آذرپیرا: با درد زیاد به مبارزات خود ادامه دادم مشغول فیزیوتراپی هستم

نفر سوم المپیک گفت: علیرغم درد شدید به مبارزات خود ادامه دادم، چراکه با خود عهد کرده بودم که باید نتایج زحمات خود را بگیرم.

به گزارش خبرنگار آنا امیرعلی آذرپیرا دارنده مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ درباره نتیجه خود در این رقابت ها اظهار کرد: برای اینکه به دوبنده تیم ملی در وزن ۹۷ کیلوگرم برای حضور در المپیک پاریس برسم، بسیار تلاش کردم و متحمل سختی های زیادی در تمرینات شدم. به واقع برای کسب مدال طلا به پاریس رفتم اما متأسفانه در مبارزه نخستم با تاج الدین اف از ناحیه زانو پا دچار پارگی رباط صلیبی شدم به حدی که صدای آن را شنیدم و درد وحشتناکی را تحمل کردم. پس از این دیدار که با پیروزی حریف همراه بود، علیرغم درد شدید به مبارزات خود ادامه دادم، چراکه با خود عهد کرده بودم که باید نتایج زحمات خود را بگیرم و دست خالی از المپیک برنگردم. لطف خدا شامل حال من شد و در ادامه مبارزات موفق عمل کردم و در دیدار رده بندی نیز اسنایدر آمریکایی قهرمان المپیک و جهان را شکست دادم و صاحب مدال برنز شدم.

وی در مورد اینکه پس از المپیک به چه میزان مورد توجه قرار گرفته و آیا پاداش ها راضی کننده بوده، گفت: این موضوع که بخواهم با کسب مدال از نظر مادی تأمین شوم، در اولیت های اصلی من نبود. دوست داشتم با کسب مدال نتیجه زحمات خود، خانواده، کادر فنی و فدراسیون در این چند سال را هدر ندهم و موجب افتخار برای کشور و مردم عزیزمان باشم. البته فدراسیون کشتی از تمام جهات برای کشتی گیران سنگ تمام گذاشته و به امورات ما به خوبی رسیدگی می کند.

آذرپیرا در مورد برنامه های آینده خود گفت: ۲۴ روز پیش عمل جراحی را توسط دکتر کیهانی، یکی از بهترین متخصصان جهان و با بهترین امکانات بیمارستانی انجام دادم و در حال حاضر نیز زیر نظر دکتر دیانی فیزیوتراپی را آغاز کرده ام. فدراسیون کشتی از ابتدای کار تاکنون پیگیر تمامی کارهای من بوده و از همه لحاظ با حمایتی صد در صدی که داشته موجب شده که دغدغه ای نداشته باشیم و این نوع حمایت و نگاه بسیار قابل تقدیر است. ان شالله پس از بهبودی کامل هرچه سریعتر به میادین کشتی باز خواهم گشت و تابع نظرات کادر فنی و فدراسیون خواهم بود.

قهرمان المپیک خاطرنشان کرد: من تازه اول راه هستم، می خواهم به هدف اصلی که کسب مدال طلای المپیک است برسم. تمام تلاش خود را می کنم که در بهترین شرایط از نظر آمادگی جسمانی و فنی قرار بگیرم و دوبنده تیم ملی را بدست آورم. امیدوارم در رقابت های جهانی ۲۰۲۵ به میدان بروم و با کسب مدال طلا، پرچم کشورم را به اهتزاز دربیاورم.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn