تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 18:20
9 بازدید
کد خبر : 326535

امباپه در آستانه دربی مصدوم شد!

امباپه در آستانه دربی مصدوم شد!

کیلیان امباپه مصدوم شد و قادر به حضور در دربی حساس مادرید نخواهد بود. به گزارش سایت خبری پرسون،رئال مادرید یکشنبه شب در نخستین بازی بزرگ فصل خود به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود، اما ستاره اصلی این تیم یعنی کیلیان امباپه در بازی حضور نخواهد داشت. به گزارش ماریو کورتگانا از نشریه اتلتیک، آزمایش‌های


کیلیان امباپه مصدوم شد و قادر به حضور در دربی حساس مادرید نخواهد بود.

به گزارش سایت خبری پرسون،رئال مادرید یکشنبه شب در نخستین بازی بزرگ فصل خود به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود، اما ستاره اصلی این تیم یعنی کیلیان امباپه در بازی حضور نخواهد داشت. به گزارش ماریو کورتگانا از نشریه اتلتیک، آزمایش‌های پزشکی نشان داده‌اند که امباپه از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و به همین دلیل حدود سه هفته از میادین دور خواهد بود.

این مهاجم فرانسوی در جریان پیروزی ۳-۲ رئال مقابل آلاوس در سه‌شنبه شب، به دلیل ناراحتی عضلانی از زمین خارج شد و آخرین دقایق بازی را از دست داد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، امیدوار بود که امباپه برای دربی آماده باشد، اما نتایج آزمایش‌ها از مشکل جدی‌تری پرده برداشت.

غیبت امباپه ضربه بزرگی برای مادریدی‌ها است، به‌ویژه که وضعیت ادواردو کاماوینگا برای حضور در این دیدار همچنان نامشخص است. علاوه بر امباپه، داوید آلابا، براهیم دیاس و دنی سبایوس نیز قطعاً این بازی را از دست خواهند داد.

ابتدا قرار بود امباپه در کنار رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور خط حمله رئال را در ورزشگاه متروپولیتانو هدایت کند، اما غیبت او ممکن است آنچلوتی را وادار به تغییر تاکتیک کند و او به سیستم چهار هافبک بازگردد. جود بلینگام که فصل گذشته در این نقش موفقیت زیادی داشت، می‌تواند باز هم تأثیرگذار باشد. آنچلوتی همچنین می‌تواند از گزینه‌های دیگری همچون آردا گولر یا لوکا مودریچ بهره بگیرد، یا حتی اندریک فیلیپه را برای نخستین بار از ابتدا در ترکیب قرار دهد تا خط حمله سه‌نفره حفظ شود.


منبع: تسنیم

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn