تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 19:25
42 بازدید
کد خبر : 326598

حاشیه‌های دیدار استقلال – پرسپولیس

حاشیه‌های دیدار استقلال – پرسپولیس

جامعه ورزشی آفتاب نو: هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز با بازی پرسپولیس و استقلال آغاز شد و در این دیدار برای اولین بار از سیستم خط دروازه استفاده خواهد شد. به گزارش آفتاب نو،دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در داربی ۱۰۴ در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۴ مهر از ساعت ۱۹

جامعه ورزشی آفتاب نو:

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز با بازی پرسپولیس و استقلال آغاز شد و در این دیدار برای اولین بار از سیستم خط دروازه استفاده خواهد شد.

به گزارش آفتاب نو،دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در داربی ۱۰۴ در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۴ مهر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز  شد.

در این بازی ۱۵ دوربین نصب شده که ۹ دوربین برای پخش زنده و ۶ دوربین برای سیستم VAR است. با اعلام محسن حکیم مدیر پروژه VAR این سیستم بهترین سیستمی است که در ایران اجرا شده است. در داربی ۱۰۴ سیستم خط دروازه هم نصب شده تا در صورت رد شدن توپ از خط دروازه داوران به راحتی صحنه‌های گل را تشخیص دهند.

پیش از آغاز بازی فرارسیدن هفته دفاع مقدس گرامی داشته شد.

هواداران پرسپولیس پیش از آغاز بازی علیه رامین رضاییان و جواد نکونام شعار دادند.

در دقایق ابتدایی بازی و زمانی که بلانکو روی زمین افتاد و پزشکان در حال مداوای او بودند، جواد نکونام اصرار داشت که بازی متوقف باشد.

علی علیپور در دقیقه ۱۰ با هم برخورد کردند که داور بازی این صحنه را ادامه بازی اعلام کرد و خطا نگرفت و پس از آن گاریدو به بیژن حیدری اعتراض کرد.

از باشگاه استقلال شهریاری، یکی از مدیران ارشد هلدینگ و فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه و از باشگاه پرسپولیس هم حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه در ورزشگاه حضور دارند.

روزبه چشمی که به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی استقلال مقابل نساجی از این بازی محروم است، داربی را از روی سکوها دنبال می‌کند.

به روز رسانی می‌شود…

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn