تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 21:53
12 بازدید
کد خبر : 326732

قهر خریداران با بازارخودرو/ افزایش محسوس قیمت تارا+‌ جدول

قهر خریداران با بازارخودرو/ افزایش محسوس قیمت تارا+‌ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت خودروهای داخلی‌ و مونتاژی‌ها در حالی شکل افزایشی به خود گرفت که روز گذشته شاهد نوسان کاهشی در بازار خودرو بودیم و رشد قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که دلار امروز روند کاهشی داشت، اما سایر بازارهای موازی افزایش قیمت داشتند که با این شرایط شاید بتوان گفت قیمت خودرو

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت خودروهای داخلی‌ و مونتاژی‌ها در حالی شکل افزایشی به خود گرفت که روز گذشته شاهد نوسان کاهشی در بازار خودرو بودیم و رشد قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که دلار امروز روند کاهشی داشت، اما سایر بازارهای موازی افزایش قیمت داشتند که با این شرایط شاید بتوان گفت قیمت خودرو از این روند تبعیت کرده است.

از سوی دیگر فعالان بازار به این نکته اشاره می‌کنند که نوسان پی‌درپی قیمت خودرو موجب شده تا خریداران روی خوش به بازار نشان ندهند و با این شرایط معامله در این بازار به کمترین میزان خود رسیده است.

بررسی خبرنگار اقتصادنیوز از بازار نشان می‌دهد بیشترین رشد قیمت امروز به «تارا اتوماتV2» رسید و این خودرو افزایشی ۱۷ میلیونی را تجربه کرد و افزایش قیمت کوییک «کوییک اتوماتR» هم به ۵ میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس۶ دنده توربو» هم در بازار امروز ۸۹۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» با افزایش ۳ میلیونی در بازار ۸۶۳ میلیونی تومانی شد. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم بدون تغییر در بازار یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

 ارزیابی‌ها اما نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۸۹۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۱۷ میلیونی داشت. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۶۲۵ میلیون تومانی شد. «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم بدون تغییر ۸۷۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اقتصاد 4

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز نوسان قیمت داشت با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۱۰ میلیون تومانی ماند و «کوییک‌R اتومات» هم در بازار ۵۴۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی ۵ میلیونی داشت، اما «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۱۱ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۱ میلیون تومان قیمت خودرو و رشد یک میلیونی را ثبت کرد و «اطلس» هم در بازار با افزایش میلیونی در بازار ۵۲۰ میلیون تومان قیمت خورد.

اقتصاااد 4

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn