تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 22:32
16 بازدید
کد خبر : 326773

دیوید تیلور به یکباره تصمیم به بازگشت گرفت

دیوید تیلور به یکباره تصمیم به بازگشت گرفت

دوری موقت از کشتی حرفه‌ای و رفتن به دنیای مربیگری باعث شد دیوید تیلور به یکباره تصمیم به بازگشت بگیرد. به گزارش سایت خبری پرسون، دیوید تیلور فکر می‌کرد که دوران حضورش روی تشک در بهار گذشته، زمانی که نتوانست در وزن ۸۶ کیلوگرم به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه پیدا کند، به پایان


دوری موقت از کشتی حرفه‌ای و رفتن به دنیای مربیگری باعث شد دیوید تیلور به یکباره تصمیم به بازگشت بگیرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، دیوید تیلور فکر می‌کرد که دوران حضورش روی تشک در بهار گذشته، زمانی که نتوانست در وزن ۸۶ کیلوگرم به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه پیدا کند، به پایان رسیده است.

او حتی در روز چهارشنبه، ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) به رسانه‌ها گفت که به همه اطرافیانش گفته بود دوران کشتی‌اش تمام شده است، اما حضور دوباره در سالن کشتی در چهار ماه گذشته به عنوان مربی، عشق او به رقابت‌ها را دوباره شعله‌ور کرد، که باعث شد او در مسابقات تیمی بزرگسالان جهان در اوماها، رقابت کند و در وزن ۹۲ کیلوگرم جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کند.

تیلور در این رابطه گفت: «مربیگری به شما دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌دهد. این در من انرژی و هیجانی ایجاد کرد که چهار سال بود آن را احساس نکرده بودم. نشستن و صحبت کردن با بچه‌ها، در مورد زمانی صحبت می‌کنید که برای انجام کاری اشتیاق و عطش واقعی را دارید. این یک پنجره کوچک برای بازگشت به کشتی است و من دوباره آن را احساس کردم.»

برای رقابت در وزن ۹۲ کیلوگرم، تیلور باید در چند ماه گذشته نزدیک به ۷.۵ کیلو وزن اضافه می‌کرد، که به این معنی بود که او با افرادی مانند داستین پلات، وایت هندریکسون و دی جی هامیتی تمرین می‌کرد.

نه فقط تلاش برای اضافه کردن وزن، بلکه برنده شدن در مسابقات در وزن ۹۲ کیلوگرم هم گواهی بر جدیت تیلور و همه کسانی است که او کنارشان تمرین کرد زیرا همه آنها در طول تمرین بهتر شدند. وقتی از او پرسیده شد که آیا کار متفاوتی برای آماده شدن انجام داده است، تیلور فقط در مورد انجام تمرینات استاندارد با تیم صحبت کرد.

وقتی از او پرسیده شد که آیا مدتی طول کشید تا به استفاده از لوگوهای نارنجی اوکلاهاما به جای لباس‌های آبی، سفید دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا عادت کند، مربی تیلور پاسخ بسیار خوبی داد: «من برای مدت کوتاهی اینجا بودم، اما به برنامه و آنچه نشان می‌دهد بسیار افتخار می‌کنم. این یک افتخار استک نارنجی رنگی است که باید حق پوشیدن آن را به دست آورید، این فقط یک چیز مشخص نیست. سنت‌های زیادی با آن رنگ‌ها همراه است، و من فقط هیجان‌زده بودم که می‌توانم نماینده دانشگاه و افرادی باشم که قبل از من این کار را انجام داده‌اند.»

مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان در تاریخ ۲۸ تا ۳۱ اکتبر (۷ تا ۱۰ آبان) در تیرانا آلبانی برگزار می‌شود و تیلور با حضور در اردو خود را برای یک مدال جهانی دیگر آماده می‌کند.

تیلور گفت: «هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم و باید و مطمئن شویم که همه چیز سر جای خود است. این تصمیمی است که ما خواهیم گرفت. فکر می‌کنم برای رفتن به مسابقات جهانی امسال، شش هفته دیگر زمان داریم و حریفان نیز هیجان‌انگیزی هستند که می‌توانم فرصت کشتی با آنها را به دست بیاورم، اما برای رفتن به رقابت‌ها به آمادگی کمی بیشتر از آنچه در انتخابی داشتم نیاز است.»


منبع: ورزش سه

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn