تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 22:41
126 بازدید
کد خبر : 326783

پاسخ طعنه آمیز سعید مهری به استقلالی‌ها/ همیشه خدا بجای من صحبت می‌کند!

پاسخ طعنه آمیز سعید مهری به استقلالی‌ها/ همیشه خدا بجای من صحبت می‌کند!

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : سعید مهری پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. همیشه خیلی قضاوت می‌شوم و تحت فشار بودم، اما خدا همیشه بجای من صحبت می‌کند و بهتر است من سکوت کنم.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

پاسخ طعنه آمیز سعید مهری به استقلالی‌ها/ همیشه خدا بجای من صحبت می‌کند!

سعید مهری پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. همیشه خیلی قضاوت می‌شوم و تحت فشار بودم، اما خدا همیشه بجای من صحبت می‌کند و بهتر است من سکوت کنم.

وی ادامه داد: اولین بازی من برای پرسپولیس بسیار لذت بخش بود، چون با برد در دربی همراه شد. خیلی خوشحال هستم و امیدوارم ادامه‌دار باشد. انشالله در ادامه و در بازی‌های آسیایی هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تیم رقیب به تیمی رفتن شرایط خاص خود را دارد، اما واقعاً پرسپولیسی‌ها از روزی که قرارداد امضا کردم حامی من بودند و دست آنها را می‌بوسم. امیدوارم من هم بتوانم موجب شادی آنها شوم.

مهری افزود: کادر فنی تصمیم گرفت که من امروز کمی جلوتر بازی کنم، چون می‌خواستیم برنده باشیم. امروز مهاجم نبودم و پشت مهاجم بازی کردم که قبلاً هم این تجربه را داشتم.

وی درمورد شرایط رقابت با سایر بازیکنان در پرسپولیس، گفت: همه بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند و این پتانسیل را دارند که در ترکیب اصلی قرار بگیرند و در تیم ملی هم حضور داشته باشند. اینکه رقابت وجود داشته باشد خوب است چون موجب پیشرفت بازیکنان و تیم می‌شود.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn