تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 22:42
42 بازدید
کد خبر : 326784

جانشین کاپیتان استقلال مشخص شد/ فریاد ژنرال خارجی بر سر ستاره ملی‌پوش!

جانشین کاپیتان استقلال مشخص شد/ فریاد ژنرال خارجی بر سر ستاره ملی‌پوش!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، روزبه چشمی بعد از سید حسین حسینی کاپیتان دوم استقلال است اما همه می‌دانند که او در حقیقت رهبر واقعی آبی‌ها درون و بیرون زمین است. از دست دادن روزبه برای دربی، بزرگترین بدشانسی نکونام بود و دیدیم که خلا او درون زمین کاملاً احساس شد. روزبه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، روزبه چشمی بعد از سید حسین حسینی کاپیتان دوم استقلال است اما همه می‌دانند که او در حقیقت رهبر واقعی آبی‌ها درون و بیرون زمین است. از دست دادن روزبه برای دربی، بزرگترین بدشانسی نکونام بود و دیدیم که خلا او درون زمین کاملاً احساس شد.

روزبه عصای دست همه مربیان استقلال برای سر و سامان دادن به خط دفاعی است و دیدیم که سیلوا و سامان فلاح مقابل پرسپولیس چقدر نبودن روزبه را فریاد زدند! اما لااقل از یک نظر جای خالی روزبه در زمین احساس نشد.

از وقتی دیدیه اندونگ خرید خارجی استقلال برای این تیم به میدان می‌رود، آبی‌ها در مرکز میدان صاحب یک نظم دهنده شده‌اند. جالب اینکه در دربی اندونگ بخشی از وظایف روزبه در ساماندهی تیم را هم بر عهده گرفته بود.

او هنگام کرنرها و ضربات ایستگاهی وظیفه و جای بازیکنان را به آنها یادآوری می‌کرد. حتی در یک صحنه مجبور شد سر رامین رضاییان فریاد بکشد، چرا که یار مستقیم او کاملاً خالی بود! با این نمایش اندونگ خیال استقلال از بابت بردن روزبه به قلب خط دفاعی کاملاً راحت شده است!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn