تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 0:54
33 بازدید
کد خبر : 326917

جواد نکونام رفتنی شد!

جواد نکونام رفتنی شد!

شکست تلخ در دربی پایتخت، ممکن است به معنای پایان کار جواد نکونام در استقلال باشد. سرمربی آبی‌ها که از حضور در نشست خبری عذرخواهی کرده بود، ترجیح داد در رختکن تیم مانده و به گفت‌وگو با بازیکنان بپردازد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ نکونام در صحبت‌هایش با بیان مشکلاتی که از ابتدای فصل با آن دست

شکست تلخ در دربی پایتخت، ممکن است به معنای پایان کار جواد نکونام در استقلال باشد. سرمربی آبی‌ها که از حضور در نشست خبری عذرخواهی کرده بود، ترجیح داد در رختکن تیم مانده و به گفت‌وگو با بازیکنان بپردازد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ نکونام در صحبت‌هایش با بیان مشکلاتی که از ابتدای فصل با آن دست و پنجه نرم کرده، به حواشی متعددی که در روزهای اخیر برای او ساخته شده بود نیز اشاره کرد و گفت که چون خودش استقلالی است، تمایلی ندارد به‌خاطر دشمنی با او، تیم محبوبش ضربه بخورد.

سرمربی آبی‌های پایتخت با اشاره به اتفاقاتی از جمله برگزاری نشست خبری توسط داوود حقدوست، مشاور مدیرعامل استقلال، مدعی شد که برخی اقدامات علیه او و تیم صورت گرفته که ادامه همکاری و پیش بردن پروژه موفقیت تیم در این فصل را دشوار کرده است.

2086361

صحبت‌های نکونام با بازیکنان به نحوی بود که رنگ و بوی خداحافظی و عدم حضور او در تمرینات را می‌داد و احتمال می‌رود که سرمربی استقلال به پایان همکاری خود با آبی‌ها رسیده باشد.

این گفته‌ها در شرایطی از زبان نکونام خارج شد که احمد شهریاری و فرشید سمیعی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال در پایان دربی امروز، به حمایت از سرمربی تیم پرداخته بودند و بر ادامه همکاری با وی تأکید کردند.

به هر شکل باید منتظر روزهای آینده ماند و دید که سرنوشت نکونام و استقلال چه خواهد شد و آیا سرمربی آبی‌ها در تمرینات تیم پیش از دیدار با السد شرکت می‌کند یا به صورت رسمی از سمت خود استعفا خواهد داد؟

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn