تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 5:02
13 بازدید
کد خبر : 327115

هدف برگزاری لیگ پیلاتس؟ نشان دادن حرکات زیبا به مردم!

هدف برگزاری لیگ پیلاتس؟ نشان دادن حرکات زیبا به مردم!

به گزارش آفتاب نو، ایمان متقیان ‌نژاد با اشاره به اینکه اولین دوره لیگ پیلاتس در کشور توسط فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی، برگزار می‌شود، گفت: لیگ پیلاتس آقایان طی ۴ هفته برگزار در آبان ماه به پایان می‌رسد و همچنین لیگ پیلاتس بانوان نیز طی ۴ هفته برگزار و در آذرماه به پایان خواهد

به گزارش آفتاب نو، ایمان متقیان ‌نژاد با اشاره به اینکه اولین دوره لیگ پیلاتس در کشور توسط فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی، برگزار می‌شود، گفت: لیگ پیلاتس آقایان طی ۴ هفته برگزار در آبان ماه به پایان می‌رسد و همچنین لیگ پیلاتس بانوان نیز طی ۴ هفته برگزار و در آذرماه به پایان خواهد رسید. وی افزود: هر تیم با ۴ ورزشکار در رده‌های سنی مختلفی در لیگ پیلاتس شرکت خواهند کرد و یک سرپرست و یک مربی نیز، تیم‌های حاضر در مسابقات را همراهی می‌کنند.

رییس انجمن پیلاتس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی با بیان اینکه ۲۸ تیم به منظور شرکت در اولین دوره لیگ پیلاتس ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: افتتاحیه لیگ پیلاتس آقایان در تهران خواهد بود و هفته پایانی یا اختتامیه مسابقات در ساری، برگزار خواهد شد. نشان‌ دادن حرکات زیبا و متنوع پیلاتس به عموم مردم از مهم‌ترین اهداف مدنظر است و قصد داریم با برگزاری چنین رویدادهایی زمینه‌ساز افزایش میزان فعالیت بدنی و بهبود سطح تندرستی اقشار مختلف جامعه شویم.

متقیان‌نژاد در مورد ارزش رشته پیلاتس، بیان کرد: پیلاتس یک ورزش فوق‌العاده برای جسم و ذهن است و انواع مختلفی دارد؛ پیلاتس برای تقویت میان تنه در بدن بسیار مؤثر است و تمرینات ورزش پیلاتس در بهبود آمادگی جسمانی کلی بدن و کنترل ذهن نیز تأثیر به سزایی دارد. پیلاتس به عنوان یک رشته انعطافی بر تعادل و انعطاف پذیری تمرکز دارد و در این ورزش احتمال آسیب دیدگی، بسیار کمتر از سایر ورزش‌های شدید است. افزایش قدرت هسته بدن، بهبود حالت ایستایی بدن، کاهش کمردرد، جلوگیری از آسیب‌دیدگی و صدمات و همچنین بهبود تعادل بدن، از جمله فواید بسیار مهم پیلاتس است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn