تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 7:41
11 بازدید
کد خبر : 327225

ایران به دنبال شکار شیرها!

ایران به دنبال شکار شیرها!

به گزارش خبر ورزشی؛ شاگردان وحید شمسایی امروز عصر از ساعت ۱۶ در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف مراکش می روند تا با پیروزی در این دیدار به یک چهارم نهایی برسند.  تیم ملی ایران در مرحله گروهی توانست با سه پیروزی مقابل ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه، با صدرنشینی در گروه F

به گزارش خبر ورزشی؛ شاگردان وحید شمسایی امروز عصر از ساعت ۱۶ در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف مراکش می روند تا با پیروزی در این دیدار به یک چهارم نهایی برسند.  تیم ملی ایران در مرحله گروهی توانست با سه پیروزی مقابل ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه، با صدرنشینی در گروه F جواز حضور در مرحله حذفی را بگیرد. تیم ملی مراکش هم در گروه E برابر پاناما و تاجیکستان به پیروزی رسید. این تیم در بازی آخر خود مقابل پرتغال شکست خود و به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی رسید.

مراکش؛ تیم ششم دنیا

تیم مراکش در سال‌های اخیر عناوین بسیار خوبی به دست آورده و همین موضوع باعث شده تا اهالی فوتسال این تیم را به عنوان یکی از بهترین تیم‌های جهان بشناسند. این تیم ۳ قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال آفریقا و ۳ عنوان قهرمانی جام فوتسال عرب را در کارنامه خود دارد. آنها چهار بار به جام جهانی راه یافتند که اولین بار در سال ۲۰۱۲ بود. بهترین حضور آنها در جام جهانی در سال ۲۰۲۱ بود که به یک چهارم نهایی رسیدند.

مراکش بازیکنان تکنیکی و تاکتیک‌پذیری زیادی دارد که می‌توانند با تکیه به توانایی‌های خود فوتسال زیبایی به نمایش بگذارند. آن‌ها در بازی‌های محله گروهی خود نشان دادند که تیم قدرتمندی هستند و با تکیه بر تاکتیک‌های روز دنیا، بازی خود را پیش می‌برند.

برتری ایران در آمار

آخرین تقابل ایران مقابل مراکش به فروردین‌ماه امسال برمی‌گردد؛ جایی که شاگردان وحید شمسایی در تورنمنت چهارجانبه ویتنام به مصاف تیم زیر ۲۳ سال مراکش رفتند. در این دیدار تیم مراکش موفق شد با نتیجه ۵ بر چهار ایران را شکست دهد.یکی دیگر از تقابل تیم‌های ایران و مراکش نیز در جام جهانی ۲۰۱۶ رقم خورد که در آن رقابت‌ها تیم ایران موفق شد با نتیجه ۵ بر سه مراکش را از پیش رو بردارد. در آن بازی‌ها مراکش با صفر امتیاز جام را ترک کرد. در جام جهانی ۲۰۱۲ نیز تیم‌های ایران و مراکش در یک گروه قرار داشتند و در آن دوره نیز تیم ایران با نتیجه ۲ بر یک موفق به شکست حریف خود شد.حال باید منتظر سومین تقابل ایران و مراکش در جام جهانی باشیم و ببینیم جدال این دو تیم قدرتمند به کجا ختم می‌شود؛ دیداری که برنده آن در مرحله بعدی به برزیل قدرتمند برخورد خواهد کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn