تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 9:17
10 بازدید
کد خبر : 327293

۷ جوان در خرمشهر با سلاح جنگی و شکاری به جان هم افتادند / پلسی وارد عمل شد

۷ جوان در خرمشهر با سلاح جنگی و شکاری به جان هم افتادند / پلسی وارد عمل شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، سرهنگ نجم الدین سهرابی در پی وقوع نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی و جرح ۶ نفر از شهروندان در یکی از محلات شهرستان، بلا فاصله چند اکیپ از مامورین کلانتری ۱۲ ، یگان امداد و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند.  وی افزود: ماموران پلیس با حضور در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، سرهنگ نجم الدین سهرابی در پی وقوع نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی و جرح ۶ نفر از شهروندان در یکی از محلات شهرستان، بلا فاصله چند اکیپ از مامورین کلانتری ۱۲ ، یگان امداد و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند. 

وی افزود: ماموران پلیس با حضور در محل درگیری تعداد ۵ نفر از عوامل اصلی درگیری را دستگیر و ۲ نفر که اقدام به فرار کردند را شناسایی که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ هر ۲ نفر دستگیر شدند. 

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک قبضه سلاح شکاری و یک قبضه کلت جنگی بکار رفته در نزاع به همراه تعدادی فشنگ مربوطه کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در ادامه با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. 

سرهنگ سهرابی در پایان با بیان اینکه احساس امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس میباشد ضمن هشدار به مجرمین تاکید کرد: برخورد پلیس با کسانی که امنیت و آرامش مردم را به خطر می اندازند سخت و قاطع میباشد.

علی رنجکش

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn