تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 13:30
22 بازدید
کد خبر : 327521

اسکوچیچ: سپاهان دو تیم کامل دارد/ بازی با آن‌ها مانند داربی است

اسکوچیچ: سپاهان دو تیم کامل دارد/ بازی با آن‌ها مانند داربی است

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به توانایی‌های تراکتور باور داریم و همیشه برای کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم. به گزارش آفتاب نو،سپاهان و تراکتور فردا (جمعه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان اصفهان، اظهار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به توانایی‌های تراکتور باور داریم و همیشه برای کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم.

به گزارش آفتاب نو،سپاهان و تراکتور فردا (جمعه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان اصفهان، اظهار کرد: اعضای تیم انگیزه کافی برای این بازی دارند. امیرحسین حسین‌زاده را به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان در اختیار خواهیم داشت که موضوع مهمی است. توقعات هواداران و من از تیم بالا است.

سرمربی تراکتور ادامه داد: سپاهان تیم قابل احترامی است و یکی از مدعیان امسال به شمار می‌رود. آنان نیمکت قوی دارند و می‌توان گفت، دو تیم کامل در اختیار دارند. ما به تیم خود باور داریم و می‌توانیم نتیجه مدنظر هواداران را به دست آوریم.

سرمربی تراکتور در رابطه با اینکه سپاهان در دو بازی اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است، بیان کرد: اینکه با دو برد متوالی پا در این مسابقه می‌گذاریم، اتفاق خوبی بوده و تیم اعتماد به نفس مضاعفی دارد. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، این دیدار برای ما و تیم مقابل مهم بوده و حکم شهرآورد و داربی را دارد. هر دو تیم با تمام توان بازی خواهند کرد.

اسکوچیچ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کسب یک امتیاز در این دیدار حساس، شما را راضی می‌کند؟ گفت: اگر ما در یک بازی، خوب کار نکرده و انتظارات تاکتیکی را برآورده نکنیم؛ شاید پس از بازی به یک امتیاز راضی باشم. اما هیچ گاه قبل از بازی برای مساوی پا به زمین مسابقه نمی‌گذاریم و همواره به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، بیان کرد: عارف غلامی مصدوم بوده و تا دو الی سه هفته به شرایط بازی برمی‌گردد. بقیه نفرات آماده و پرانگیزه هستند.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn