تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 13:47
14 بازدید
کد خبر : 327538

خوش‌شانس بودم که اخراج نشدم/ دیگر تکرار نخواهد شد!

خوش‌شانس بودم که اخراج نشدم/ دیگر تکرار نخواهد شد!

اندریک خوش‌شانس بود که در پیروزی ۳-۲ رئال مادرید بر آلاوس در روز سه‌شنبه از بازی اخراج نشد؛ زیرا به کشاله ران سانتیاگو موریو لگد زد و لوئیس گارسیا پلازا، سرمربی آلاوس، به شدت از اینکه این بازیکن برزیلی اخراج نشد عصبانی بود. حالا مارکا گزارش می‌دهد که اندریک قبول می‌کند که از روی خوش‌شانسی

اندریک خوش‌شانس بود که در پیروزی ۳-۲ رئال مادرید بر آلاوس در روز سه‌شنبه از بازی اخراج نشد؛ زیرا به کشاله ران سانتیاگو موریو لگد زد و لوئیس گارسیا پلازا، سرمربی آلاوس، به شدت از اینکه این بازیکن برزیلی اخراج نشد عصبانی بود. حالا مارکا گزارش می‌دهد که اندریک قبول می‌کند که از روی خوش‌شانسی کارت قرمز دریافت نکرده و به هم‌تیمی‌ها و کارلو آنچلوتی اطمینان می‌دهد که این اتفاق دوباره تکرار نخواهد شد.

اندریک در ۲۰ دقیقه پایانی بازی در حالی که مادرید ۳-۰ جلو بود به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد. اگر او اخراج می‌شد ممکن بود پیروزی تیمش به خطر بیافتد؛ چرا که آلاوس دو گل در دقایق پایانی به ثمر رساند تا فاصله خود را کاهش دهد.

پس از رویارویی با اتلتیکو، رئال مادرید در دومین مسابقه لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیل خواهد رفت و سپس سه روز بعد میزبان ویارئال در لالیگا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ضربه سنگین به رئال مادرید؛ امباپه در آستانه دربی مصدوم شد!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn