تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 15:39
14 بازدید
کد خبر : 327645

تبادل آتش میان رژیم اشغالگر قدس و حزب الله لبنان

تبادل آتش میان رژیم اشغالگر قدس و حزب الله لبنان

منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده از لبنان به منطقه عکا و خلیج حیفا در اراضی اشغالی خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ده‌ها موشک به سمت عکا و خلیج حیفا شلیک شده است. برخی منابع عبری زبان نیز تاکید کردند که دست کم ۳۰ موشک به سمت این مناطق شلیک شده

منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده از لبنان به منطقه عکا و خلیج حیفا در اراضی اشغالی خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ده‌ها موشک به سمت عکا و خلیج حیفا شلیک شده است. برخی منابع عبری زبان نیز تاکید کردند که دست کم ۳۰ موشک به سمت این مناطق شلیک شده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ۴۵ موشک به سمت الجلیل غربی شلیک شده است.


روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اشاره کرد که پس از حمله موشکی شدید به عکا، بسیاری از شهرک‌های منطقه الجلیل و جولان در انتظار حملات حزب الله به مناطق شمالی هستند. جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان در مناطق الجلیل، جولان و کریات شمونا خواسته در پناهگاه‌ها بمانند و فعلاً ترددی نداشته باشند.


ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که ۴۵ موشک از لبنان به سمت سرزمین اشغالی شلیک شده است. همچنین حزب الله؛ مجتمع های صنعتی نظامی شرکت رافائل در منطقه زولون در شمال شهر حیفا را هدف حملات موشکی قرار داده است. نیروهای مقاومت شهرک صهیونیستی مارگالیوت را نیز مورد هدف قرار دادند.

 

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn