تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 16:06
9 بازدید
کد خبر : 327668

احتمال غیبت دو ستاره مراکش در بازی با ایران | اخبار ورزشی

احتمال غیبت دو ستاره مراکش در بازی با ایران | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که تیم ملی فوتسال ایران تا ساعتی دیگر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برابر مراکش قهرمان آفریقا و بهترین تیم جهان به میدان می‌رود، از اردوی مراکش خبر می‌رسد دو ستاره آنها به علت مصدومیت در تمرین روز گذشته شرکت نکرده‌اند

جامعه ورزشی آفتاب نو:

احتمال غیبت دو ستاره مراکش در بازی با ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که تیم ملی فوتسال ایران تا ساعتی دیگر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برابر مراکش قهرمان آفریقا و بهترین تیم جهان به میدان می‌رود، از اردوی مراکش خبر می‌رسد دو ستاره آنها به علت مصدومیت در تمرین روز گذشته شرکت نکرده‌اند و حضورشان مقابل ایران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. عثمان الادریسی و اسماعیل امزال، دو ستاره‌ای هستند که در بازی‌های گذشته نقش کلیدی در پیروزی و موفقیت‌های مراکش در جام ملت‌های آفریقا داشته‌اند.

اسماعیل المزال که با سه پاس گل، بهترین پاسور مراکش در جام جهانی به شمار می‌رود و بیش از هر بازیکنی برای هیچام دگویک مفید و وزنه‌ای برای تاکتیک آنها بوده است.

عثمان الادریسی که برابر پاناما بریس کرد و همچنین یک گل در مصاف با تاجیکستان به ثمر رساند، با سه گل پس از المسرار بهترین گلزن قهرمان آفریقا در آوردگاه بزرگ محسوب می‌شود.

با این حال مشخص نیست غیبت آنها در تمرین روز گذشته، استراحت هیچام دگویک به دو ستاره‌اش بوده و یا آسیب‌دیدگی این دو مهره کلیدی جدی است و مقابل ایران، شیر‌های اطلسی را همراهی نخواهند کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn